سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مازندران/خليليان؛

از نظر ذخیره سازی مرغ و تخم مرغ در داخل کشور وضعیت خوبی داریم

وزير جاد کشاورزي گفت: از نظر ذخیره سازی مرغ و تخم مرغ در داخل کشور وضعیت خوبی داریم و در ایام ماه مبارک رمضان امسال هم جای هیچگونه نگرانی نیست.

وزیر جهاد کشاورزی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران گفت:در فصل زراعی جاری سعی شده است با توسعه کشت مکانیزه، تمامی مراحل عملکرد برنج در واحد سطح ارتقاء یابد.

خلیلیان که در قالب چهارمین سفر هیات دولت به مازندران سفر کرد، اظهار امیدواری کرد با توسعه کشت مکانیزه در بخش کشاورزی بویژه برنج، تولیدات برنج به حد مطلوب برسد و نیازی به واردات برنج از خارج نباشد.

وی افزود: اگر برای جبران کسری برنج مجبور شدیم از خارج برنج وارد کشور کنیم، این قول را به کشاورزان خواهم داد که این اقدام در زمان برداشت برنج داخلی صورت نخواهد گرفت.

وزیر جهاد کشاورزی به تولید مرغ و تخم مرغ اشاره و تصریح کرد : امروزه تولید خوبی در بخش مرغ و تخم مرغ در داخل کشور داریم، زیرا از نیمه دوم سال قبل با دریافت تمهیدات لازم وضعیت مرغ و تخم مرغ به حد مطلوب رسیده است.

خلیلیان گفت : برای شب عید 70 هزار تن مرغ تولید و ذخیره سازی و با نرخ مصوب میان مصرف کنندگان توزیع شد.

وی از صادرات 27 هزار تن مرغ و 45 هزار تن تخم مرغ پارسال به خارج از کشور خبر داد و افزود : از نظر ذخیره سازی مرغ و تخم مرغ در داخل کشور وضعیت خوبی داریم و در ایام ماه مبارک رمضان امسال هم جای هیچگونه نگرانی نیست./س

برچسب ها: برنج ، مکانیزه ، مازندران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.