سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مازندران /

اجرایی شدن 36 درصد مصوبات طرح های سه سفرگذشته دولت به مازندران

فقط 36 درصد مصوبات 3 سفر گذشته دولت به مازندران اجرایی شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران ، معاون اول رئیس جمهور در پایان سفر دور چهارم هیئت دولت به مازندران در جمع خبرنگاران گفت در سه سفر قبلی، 752 طرح مصوب شد که فقط 274 مصوبه یعنی حدود 36 درصد از کل مصوبات به طور کامل اجرایی شد

محمد رضا رحیمی افزود 449 مصوبه نیز که 60 درصد مصوبات را شامل می‌شود در دست اجرا است.

وی با اشاره به اینکه نیاز بودجه‌ای مصوبات اجرانشده کلان برآورد شده است، افزود: کاهش فروش نفت و کاهش اعتبارات عمرانی نیز سبب شد تا برخی از طرح ها با کمبود اعتبار مواجه شوند.

رحیمی به اعتبارات عمرانی و جاری مازندران در یک سال گذشته اشاره وتصریح کرد: مبلغ 450 میلیارد تومان اعتبار در سال 1383 در یک سال گذشته به 616 میلیارد تومان رسیده است.

معاون اول رئیس جمهور اعلام کرد: از سال 1384 تا سال گذشته نیز 2 هزار و 608میلیارد تومان اعتبارات عمرانی ملی – استانی به مازندران تخصیص یافت.

رحیمی از اختصاص 16 هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی به طرح‌های اشتغالزایی مازندران خبر داد و افزود: دولت در بخش مسکن مهر مازندران 65 هزار واحد مسکونی را تاکنون به بهره برداری رساند.وی سرمایه‌گذاری دولت برای این طرح ها را 700 میلیارد تومان اعلام کرد.

معاون اول رئیس جمهور از ساخت و نوسازی یک هزار و 283 تخت جدید و جایگزین بیمارستانی در طی چند سال گذشته در مازندران خبر داد و تصریح کرد: ساخت پایگاه‌های امداد جاده‌ای مازندران نیز از 17مرکز به 53 مرکز رسیده است.

این مسئول به اشاره به اینکه ساخت طرح های ورزشی بعد از سفرهای استانی رونق گرفته است از دردست ساخت بودن 674 فضای ورزشی در مناطق مختلف مازندران خبر داد.

رحیمی به موفقیت‌های دولت در بخش راهسازی اشاره و تصریح کرد: در چند سال گذشته 276 کیلومتر آزادراه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی در مازندران ساخته شده و 400 کیلومتر دیگر نیز در حال ساخت است./س

برچسب ها: سفرگذشته ، دولت ، مازندران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.