سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

رفع تصرف 7 هزار و 500 مترمربع از اراضی ملی از ابتدای سال جاری

مدیر املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی از رفع تصرف 7 هزار و 500 مترمربع از اراضی ملی از ابتدای سال جاری خبر داد.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، محمدرضا داودی مقدم با اعلام این خبر گفت: قطعه زمینی به مساحت تقریبی 4 هزار مترمربع از اراضی پلاک 250 اصلی بخش 14 مشهد و قطعه زمینی به مساحت 3 هزار مترمربع از اراضی 251 اصلی بخش 14 مشهد توسط این اداره کل رفع تصرف شده است.

وی افزود: 2 قطعه زمین به مساحت 250 و 150 مترمربع با همکاری نیروهای شهرداری پلمپ و رفع تصرف و همچنین قطعه زمینی به مساحت 125 مترمربع پس از شناسایی متصرف رفع تصرف شده است.شد.

مدیر املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی یکی از اساسی ترین وظایف این واحد را پیشگیری از تصرف اراضی ملی و دولتی بیان کرد و افزود: نصب تابلوهای هشدار دهنده در اراضی ملی، نشست با شوراها، دهیاری ها، بخشداری ها و بسیج، معتمدین محلات، انجام گشت های مداوم روزانه و پاسخگویی رو در رو به سوالات ساکنین اطراف اراضی ملی از جمله اقدامات پیشگیرانه این واحد به شمار می رود.

کرمانی ضمن تشکر از همکاری صمیمانه مراجع قضایی نیروی انتظامی و سازمان نظارت بر ساخت و سازهای شهرداری در مناطق مختلف، از عموم مردم خواست از خرید و فروش اراضی با قولنامه کاری خودداری نموده و در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را سریعاٌ با این اداره کل اطلاع دهند.

مدیر املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی جلوگیری از تصرف اراضی دولتی را نیازمند فرهنگ سازی و اطلاع رسانی دانست و افزود: با همکاری رسانه های جمعی، صدا و سیما، شهرداری و دستگاه قضایی بتوانیم دست متجاوزان را از اموال دولتی کوتاه کنیم.


برچسب ها: حقوقی ، اداره ، کل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.