سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان/استاندار:

ضرورت رعایت دقیق قانون در برگزاری انتخابات

استاندار کرمان تاکید کرد: همه‌ی مجریان و ناظران انتخابات موظفند در برگزاری انتخابات بر اساس قانون حرکت کنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان اسماعیل نجار در نشست هم‌اندیشی با مدیران مسئول و سردبیران رسانه‌های استان افزود: تکلیف شرعی و قانونی همه‌ی برگزارکنندگان انتخابات حرکت در مسیر قانون است.

وی خاطر نشان کرد: ما به دنبال این هستیم تا دموکراسی را بر اساس احکام اسلام، قرآن و سیره‌ی ائمه‌ی اطهار(علیهم‌السلام) در جامعه نهادینه کنیم؛ بنابراین باید در این راستا از کج‌اندیشی و بداخلاقی بپرهیزیم.

نجار بر رعایت اخلاق انتخاباتی تاکید و تصریح کرد: مطرح کردن مطلبی که نظام اسلامی را زیر سوال می‌برد، کار نادرست و بداخلاقی است.

استاندار کرمان تاکید کرد: رسانه‌ها نقش اساسی را در هدایتگری جامعه دارند، بنابراین باید در راستای وظیفه‌ای که بر عهده دارند تلاش کنند.

وی رسالت رسانه‌ها برای حضور گسترده‌ی مردم در انتخابات را خطیر دانست و افزود: رسانه‌ها باید شاخص‌هایی را که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی برای انتخاب فرد اصلح عنوان می‌شود، برای مردم تبیین کنند.

نجار با تاکید بر اهمیت امیدآفرینی در جامعه ، سخنان گهربار رهبرمعظم انقلاب اسلامی را بیان کرد و افزود: رهبر فرزانه‌ی انقلاب در این خصوص فرموده‌اند: " باید در مردم امید ایجاد کرد، چراکه اگر امید بود حماسه هم خواهد بود/س" 

برچسب ها: قانون ، انتخابات ، رسانه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.