سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مروری بر مهمترین اخبار سرویس سیاسی روز چهارشنبه باشگاه خبرنگاران

ديدار رهبر معظم انقلاب با هزاران نفر از معلمان و فرهنگيان سراسر كشور، ثبت‌نام داوطلبان يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري در محل وزارت کشور، صحن علني امروز مجلس شوراي اسلامي از مهم‌ترين عناوين سرويس سياسي باشگاه خبرنگاران در روز چهارشنبه بود.

به گزارش گروه سياسي باشگاه خبرنگاران، مهمترین عناوین خبری سرویس سیاسی روز چهارشنبه باشگاه خبرنگاران به شرح ذيل آمده است:


گزارش تصويري ديدار رهبر معظم انقلاب با هزاران نفر از معلمان و فرهنگيان سراسر كشور


به گزارش گروه سياسي باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني دفتر مقام معظم رهبري، حضرت آيت‌الله خامنه‌اي رهبر معظم انقلاب اسلامي صبح امروز (چهارشنبه) به مناسبت هفته بزرگداشت معلم، با هزاران نفر از معلمان و فرهنگیان سراسر كشور دیدار کردند.


لاريجاني يك مصوبه ديگر احمدي‌نژاد را خلاف قانون اعلام كرد


به گزارش حوزه پارلمان باشگاه خبرنگاران علي لاريجاني رئيس مجلس شوراي اسلامي طي نامه‌اي، يك مصوبه ديگر محمود احمدي‌نژاد رئيس‌جمهور را مغاير قانون اعلام كرد.


به احمدي‌نژاد توصيه مي‌كنم بدون حاشيه زمينه انتقال دولت آينده را فراهم كند

"هادی شوشتری" نماینده قوچان و فاروج در نطق میان دستور خود در صحن علني چهارشنبه (18 اردیبهشت‌ماه) گفت: امروز در آستانه ورود به یکی از مقاطع مهم حیات سیاسی ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران، یعنی انتخابات چهارمین دوره شوراهای شهر و روستا و یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری قرار داریم كه بر اساس قانون اساسی، تعیین سیاست‌های کلی نظام بر عهده مقام معظم رهبری است و راهبرد کلی نظام، بر اساس تدابیر معظم‌له و مشارکت حداکثری شهروندان در فرآیند انتخابات است.


یک کارمند عالی‌رتبه شرکت ساختمانی تامین اجتماعی 9 ميليون تومان حقوق مي‌گيرد


به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران نادر قاضي‌پور نماينده مردم اروميه در مجلس در صحن علني امروز(چهارشنبه) در موافقت با تحقيق و تفحص از سازمان تامين اجتماعي گفت: استفاده از ارز مرجع برای صنایع پتروشیمی تحت پوشش و فروش محصولات به نرخ ارز آزاد، پرداخت پاداش‌های غیر متعارف به مدیران و اعضای هيئت مدیره، نحوه انتصابات و عدم رضایت افراد تحت پوشش خدمات تامین اجتماعی از جمله سرفصل‌های این تحقیق و تفحص است.


در دو دهه اخیر "اختلافات وارداتی" به منطقه تزریق می‌شود


به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، مراسم اختتامیه اجلاس وزرای فرهنگ مجمع گفتگوی همکاری آسیایی بعدازظهر امروز (چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه)، با حضور علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد.


استقرار 38 کاربر براي ثبت نام از داوطلبان/ بخش اعظمي از داوطلبان رد صلاحيت خواهند شد


حسنعلي نوري در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران در مورد تعداد کاربرهاي مستقر براي ثبت نام از کانديداهاي يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري اظهار داشت: با توجه به زمان بردن پر کردن پرسشنامه‌ها از سوي داوطلبان 38 کاربر در ستاد انتخابات کشور مستقر هستند.


هر کسی با همسرش دعوایش شده می‌گوید هدفمندی یارانه‌ها را بردارید


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اعزامی به استان مازندران، "محمود احمدی‌نژاد" رئیس‌جمهور در جمع مردم مازندران با اشاره به اینکه عدالت، آزادی و انتخاب حق مردم است، اظهار داشت: متأسفانه در منطقه در حال راه‌اندازی جنگی هستند بین همه، اما من عنوان می‌کنم جنگ آن‌ها جنگ پوچ و کشتارشان کشتار کور در منطقه خواهد بود؛ آن‌ها برنامه ریختند که همه را درگیر کنند من می‌خواهم به ملت‌ها عرض کنم که هوشیار باشید و تفاهم کنید.


کمپین "مشایی نیا" در مازندران تشکیل شد


به گزارش خبرنگار حوزه دولت باشگاه خبرنگاران،کمپین "مشایی نیا" به سرزمين مادري اسفنديار ، توسط 2 هزار نفر از دانشگاهيان و دانشجويان در شهر ساري تشکیل شد.


امروز در ستاد انتخابات کشور روز داوطلبان ناشناخته بود + تصاوير


دومین روز ثبت نام داوطلبین نامزدی انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری در محل وزارت کشور در حال برگزاری است که روز دوم ثبت نام نيز با حاشيه هاي جالبي همراه است و در روز دوم ثبت نام اکثر کساني که در سامانه جامع ثبت نام کردند داوطلبان ناشناخته بودند .


مستنداتي از تبليغات زودهنگام کانديداها داريم/ لاريجاني به وزارت كشور مي‌آيد


به گزارش خبرنگار حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران مستقر در وزارت كشور، امیر خجسته رئیس کمیسیون شوراهای مجلس امروز بعد از ظهر به‌منظور بازدید از مراحل ثبت نامی کاندیداها در ستاد انتخابات کشور حضور يافت.


آنچه که لازم است از مسافران روزانه وزارت کشور بدانيد


باشگاه خبرنگاران در نظر دارد با ارائه زندگينامه کانديداهاي مطرحي که تاکنون اقدام به ثبت‌نام در ستاد انتخابات کشور کرده‌اند، بخشي از سوابق اجرايي آنان را به رشته تحرير در‌ آورد.


نفع "بي‌بي‌سي فارسي" از آمدن "آيت‌الله هاشمي" چيست؟/ هاشمي شب گذشته ديداري با رهبر انقلاب نداشته است


شبکه بي‌بي‌سي فارسي شب گذشته برنامه نوبت شما را به موضوع "آمدن يا نيامدن" آيت‌الله هاشمي رفسنجاني به عرصه انتخابات يازدهمين دوره رياست جمهوري اختصاص داد. البته شبکه دولتي انگليس تا پيش از اين هم برنامه‌ها و گزارش‌هاي خبري ويژه‌اي از آمدن يا نيامدن رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام را به روي آنتن برده بود.


ثابتی: با مسئول ستاد عارف تماس گرفتم آنان از مناظره می‌ترسند/ امیریان: آزادی مدنظر ما، برگزاری تجمع بدون حمل سلاح است

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، مناظره مجتبی ثابتی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس و مهدی امیریان، دبیر سابق دفتر تحکیم با موضوع «سیاست های خارجی دولت آینده» شب گذشته در دانشگاه یاسوج برگزار شد.


عقلانیت موجود در میان شیعیان باعث شکست نظریه "جنگ مذهبی" شد


معاون تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: دشمنان به دنبال این نظریه بودند که جنگ مذهبی و به اصطلاح نظریه هانتینگتون را در سوریه و سپس در جهان اسلام به راه بیندازند، اما باید بدانند که با عقلانیت موجود در بین شیعیان، این تئوری شکست خورده است.


مقایسه راهبردی دو دوره دیپلماسی هسته‌ای


به گزارش حوزه سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، مهدی محمدی، در مقاله حاضر که در خبرگزاری تسنیم نیز منتشر شده، به بررسی راهبردی و استدلالی دو دوره دیپلماسی هسته ای و تفاوت های آنها پرداخته است.


راه دمشق باز شده است/ ما به آینده سوریه امیدواریم


به گزارش خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، " علی اکبر صالحی " وزیر امور خارجه کشورمان در حاشیه اجلاس بین‌المللی دیپلماسی و قدرت نرم در سیره پیامبر اعظم(ص) در جمع خبرنگاران در رابطه با مسائل سوریه و تحولات منطقه‌ای اظهار داشت: طی سفر به اردن با مسئولین این کشور در ارتباط با مسائل دو جانبه و تحولات منطقه‌ای صحبت شد و خوشبختانه اتفاق نظرها بیشتر از اختلاف‌ها بود.


قانون فصل‌الخطاب در برگزاري انتخابات است

رئيس قوه قضاييه مهم‌ترين ركن و محور برگزاري انتخابات را مشاركت گسترده مردم در اين انتخابات اعلام كرد و گفت:‌ ايجاد نااميدي يا تحريك مردم به مشاركت نكردن در انتخابات از سوي هر فرد يا گروهي، بازي در زمين دشمن است.3


انتخابات 92 مصرع برجسته حماسه سیاسی است/ضرورت اجرای سند تحول در آموزش و پروش با تدبر و بدور از شتابزدگی + صوت

رهبر معظم انقلاب اسلامي صبح امروز(چهارشنبه) با جمعي از معلمان و فرهنگيان ديدار كردند.


پايان دومين روز از ثبت‌نام داوطلبان انتخابات رياست جمهوري/ قطعي شدن ثبت‌نام 69 داوطلب در روز دوم


مدیر کل ستاد انتخابات وزارت کشور با اعلام آمار ثبت‌نام کنندگان روز اول که 75 نفر بود، مجموع آمار کل ثبت‌نام کنندگان انتخابات رياست جمهوري يازدهم طی این دور روز را 144 نفر اعلام کرد.

انتهاي پيام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.