سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

الله‌وردی نژاد در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

مخالف مذاکره با آمریکا هستم

نامزد احتمالی انتخابات ریاست جمهوری گفت: مخالف مذاکره با آمریکا هستم اما باید تصریح کنم که اگر مقام معظم رهبری به عنوان ترسیم کننده سیاست‌های کلی کشور این مهم را بلامانع بدانند، تابع نظر رهبر معظم انقلاب هستم.

"حسن الله وردی نژاد" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اظهارات خود مبنی بر مخالفت درباره مذاکره ایران وآمریکا اظهار داشت: پیش از این اعلام کرده‌ام که مخالف مذاکره با آمریکا هستم اما باید تصریح کنم که اگر مقام معظم رهبری به عنوان ترسیم کننده سیاست‌های کلی کشور این مهم را بلامانع بدانند، تابع نظر رهبر معظم انقلاب هستم.

الله وردی نژاد با اشاره به روابط اقتصادی با کشورهای دنیا، گفت: جمهوری اسلامی ایران از ارتباط اقتصادی با کشورهای دیگر استقبال می‌کند و ما مشکلی برای برقراری ارتباط اقتصادی با اروپا  نداریم و انگلیس  با کاهش ارتباطش  با  ما خود را از بازار بزرگ ایران محروم می‌کند و در این راستا  کشورهای آسیایی جای آنها را  در عرصه اقتصادی پر می‌کنند. 

نامزد احتمالی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: در راس مؤلیت سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران  باید مدیرانی کارآمد، لایق و ارزشی برسر کار قرار گیرند که تنش زدایی را در دستور کار خود قرار دهند.
َ
الله وردی نژاد گفت: طی روزهای آینده جهت تشریح مواضع انتخاباتی خود به اصفهان سفر می‌کنیم.

نامزد احتمالی انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه الله وردی نژادی هستم تابع ولایت، خاطرنشان کرد: پدر معنوی من راه و ایده‌های حضرت امام خمینی و مقام معظم رهبری است.

انتهای پیام/


برچسب ها: حزب ، رفاه ، اسلامی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.