سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رییس پلیس راهبر تهران بزرگ :

با افتتاح مجموعه پل های تقاطع چند سطحی شیخ فضل الله –محمدعلی جناح دیگر شاهد تراکم ترافیک نخواهیم بود

رییس پلیس راهبر تهران بزرگ گفت: با اجرای چند سطحی شیخ فضل الله –محمدعلی جناح به این شکل روانسازی ترافیکی در گلوگاه های مهم رخ دهد. سرعت در اجرای این پل ها نیز حائز اهمیت است .

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، سردار حسین رحیمی در حاشیه مراسم افتتاح مجموعه پل های تقاطع چند سطحی شیخ فضل الله – محمدعلی جناح به "شهرنوشت" گفت: این مجموعه پل ها اولین پل های سگمنتی در کشور است که به شدت سرعت کار و زیبایی را افزایش داده است. احداث این مجموعه پل ها در گلوگاه های ترافیکی یکی از بهترین راهکارها برای روانسازی ترافیکی است به گونه ای که اکنون ما در تمامی جهات از شرق به غرب، غرب به شرق، جنوب به شمال، شمال به جنوب، جنوب به شرق، جنوب به شمال، شمال به غرب، شمال به شرق دسترسی داریم که این سبب می شود ترافیک به شدت کاهش پیدا کند. البته باید نیم نگاهی هم به حل مشکل پل ستارخان داشته باشیم .
وی با اشاره به سرعت اجرای این پروژه عنوان کرد : از همان ابتدا که ما برای مسیرهای جایگزین بحث می کردیم با توجه به حجم تردد زمان برای ما خیلی مهم بود و مایه افتخار است که امروز با کار شبانه روزی هم سرعت و هم آرامش برای مردم به ارمغان آورده شده است.
در این مراسم از افرادی که در اجرای این پروژه کمک فراوانی کردن تقدیر به عمل آمد که به ترتیب پدر شهید سبزواری، سردار رحیمی، مهندس فکور مطلق، مهندس حمیدرضا آقایی فرد، مهندس ابوالقاسم پروین چی، مهندس مرتضی آدینه، مهندس سیدرضا علم الهدی لوحه های تقدیر خود را از شهردار تهران دریافت کردند . در این مراسم همچنین خلبان شهبازی نیز حضور داشت./ف
 
 
برچسب ها: پل ، تقاطع ، افتتاح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.