سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گویی زمین لرزه قصد سكوت ندارد!

اینک زمین است که لرزه را نه بر تن خود که بر تن آدمیان نشانده است و دل آنان به لرزه انداخته...

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران هر گاه گوشه ای از این سامان گر چه سنگ و خار باشد تکان بخورد حتی سنگی هم از آن جا به جا شود و اگر لحظه ای خطر، امنیت جسم و جان  رسانه ها به جوش می آیند و قلم ها می نویسند...
از همه مهم تر دل این عضو است که ، چو عضوی به درد آورد روزگار دگر عضوها را نماند قرار
اکنون این ایران است که از چندی پیش دست در دست قانون طبیعت ، گام به گام پیش رفته  و دیگري زلزله ، او را با خود به هر سو مي كشاند ، بوشهر، سیستان و بلوچستان، اصفهان و ... انگار تمامي ندارد.
و برخی از مردم آن نه به دنبال کار و تفریح و سرگرمی و نه صدای گرمی که به تمنای سکوت ترنم کنند، بلکه به دنبال سرپناهی از جنس پرچم هلال احمر هستند .
زلزله جمعیت هلال احمر، آتش نشانی، اورژانس و بسیاری از سازمان ها و حتی مردم را بسیج کرده تا بار دیگر به ما بفهماند هنوز هم برای كمك به مردم عزیزمان در هر گوشه ای از این کشور جان به دست می گیریم .
 اما این جا اقیانوس نیست که امواج آن را پرتلاطم کند و ماهی ها را به اطراف پرت کند این جا آسمان نیست که رعد و برقش چشمان آن را باز کند و ابرها را سیاه کند این جان زمین است که میلیاردها زمینیان درون آن  زندگي ميكنند که تکیه گاه قدم هایشان به راستی چيزي جز زمین نیست و امان از آن روز که این تکیه گاه بلرزد دیگر گام نهادن در این کره ی سنگین خاکی تردید دارد.
 چند وقتی است که زمین در حصار زلزله مانده و مردم ایران را هر روز با خبرهای تازه تر روبرو کرده و قدم بر دل هایی می گذارند که از خدا پر شده است.../ف
 
گزارش از زينب مرادي
برچسب ها: زمین ، زلزله ، سکوت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.