سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

استعدادیابی مكان های گردشگری به توسعه اشتغالزایی در استان می انجامد

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل با تاكید بر توجه جدی به آبادانی روستاهای هدف گردشگری و شناسایی مكان های گردشگری موجود در استان ، استعدادیابی این مكان ها را در توسعه اشتغالزایی موثر دانست.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / كمال الدین میرجعفریان در جلسه بررسی مشكلات روستاهای هدف گردشگری استان اردبیل افزود: استعدادهای گردشگری دربرخی روستاهای گردشگری استان بی نظیر است كه با ید با شناسایی و جذب سرمایه گذران به این مناطق در رونق بخشی گردشگری و همچنین اشتغالزایی تلاش نماییم.

وی با تاكید بر اطلاع رسانی از فضاهای گردشگری موجود در استان حضور اصحاب رسانه و مطبوعات در این مناطق و اطلاع رسانی از استعدادهای گردشگری و مشكلات موجود در این مناطق را در توسعه گردشگری تاثیرگذار عنوان كرد.

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل با اشاره به نقش ارتباطات و اطلاعات در شناسایی و تبلیغ روستاهای هدف گردشگری استان بر توجه ویژه به ایجاد زیرساخت های مخابراتی و تلفن همراه و اینترنت در این روستاها تاكید كرد.

میرجعفریان با بیان فرصت های متمایزموجود در روستاهای هدف گردشگری در استان خواستار توجه دهیاران به مشكلات موجود در این روستاها و اقدام در جهت حل آن شد.

مدیر كل امور روستایی استانداری اردبیل نیز در این جلسه از وجود 48 روستای هدف گردشگری در استان اردبیل خبر داد.

نصیب نجفی افزود: طبق تفاهم نامه منعقده بین وزیر كشور ، رئیس میراث فرهنگی كشور ، وزیر راه و شهرسازی ، بنیاد مسكن و مركز توسعه روستایی وظایفی برای دستگاههای مختلف اجرایی در جهت آبادانی روستاهای هدف گردشگری تدوین شده است.

وی ایجاد پاركینگ بین راهی ، توسعه و تعریض راههای روستایی ، جلوگیری از تخریب ساختارطبیعی روستاها ، اجرای طرح هادی در روستاهای هدف گردشگری و احداث پل را از جمله اقدامات تعریف شده برای اجرا در این روستاها عنوان كرد/س 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.