سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اطلاعیه مرکز رسیدگی به امور مساجد در پی هتک حرمت به پیکر مطهر حجر بن عدی و به آتش کشیدن مرقد جعفر طیار(ره)

مرکز رسیدگی به امور مساجد طی اطلاعیه ای از عموم مردم، ائمه جماعات، فعالین مساجد برای شرکت در تجمیع اعتراض آمیز روز جمعه 20 اردیبهشت ماه در پی هتک حرمت به مقدسات دینی دعوت نمود.

به گزارش خبرنگار معارف باشگاه خبرنگاران در این اطلاعیه آمده است؛ تاریخ مشعشع و آکنده از هدایت و رحمت اسلام ناب، از بعثت خاتم پیامبران الهی تاکنون، همواره شاهد تلاش مذبوحانه خفاشان کوردل برای مستور کردن انوار عالم تاب حقیقت بوده است هر چند که به فضل و کرم حضرت حق، هر بار بخشی از غار انزوای ایشان متعاقب چنین اقداماتی فرو ریخته و شعاع تازه ای به عمق تاریکی ها و پلیدی ها تابیده است.
  جسارت مستقیم ابولهب ها و ابوسفیان ها به ساحت پیامبر گرامی اسلام (ص) انتشار کتاب سفارشی سلمان رشدی مرتد، ساخت فیلم موهن در مورد وجوه مقدس انسان کامل یا تولید ترانه ای کثیف برای عادی سازی جسارت به دردانه ی ائمه ی اطهار (س) تا وقایع دردناکی که امروز در پیچ تاریخ در اقصی نقاط جهان از جمله فلسطین، بحرین، میانمار، عربستان و علی الخصوص کشور سوریه به عنوان خط مقدم محور مقاومت در برابر صهیونیسم جنایتکار شاهد ان هستیم نشاندهنده کینه ای عمیق نسبت به اصل و اساس و هر نمادی از اسلام ناب است.
 
 شکی نیست که اقدامات نفرت انگیز ایادی استکبار زیرپوشش ساختگی و جعلی اختلافات مذهبی در سوریه، چه در قالب نسل کشی شیعیان و چه در اقلب هتک حرمت قبور مطهر بهترین اصحاب و یاران پیامبر اعظم (ص) و امیرالمومنین (ع) توطئه ای با اهداف آشکار و نقشه ای از پیش شکست خورده تلقی می شود که در نهایت به وحدت و انسجام مسلمین اعم از شیعه و سنی منجر خواهد شد و بنابر مشیت الهی مقدمات ظهور آخرین منجی را فراهم خواهد آورد.
 لذا همگام با فراخوان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و همراه با عموم مومنین و مومنات غیور و شهادت طلب، از شما ائمه محترم جماعات، عالین مساجد و نمازگزاران ارجمند دعوت می نماییم با حضور حماسی و دشمن شکن خود در تجمع اعتراضی که روز جمعه مورخ 20.2.92 از ساعت 30/12 در میدان فلسطین برگزار خواهد شد شرکت نموده و آمادگی خود را برای دفاع از مقدسات دینی و مقاومت در برابر هجمه ناجوانمردانه دشمنان، با فریاد و خروش انقلابی نشان دهند. /ل
 

برچسب ها: عدی ، مساجد ، هتک حرمت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.