سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احدی:خود هومن کرمی بعد از شکست جنجال درست کرده است/خاموش شدن مانیتور صحت ندارد

سرمربی تیم ملی جوانان بوکس گفت: در همه مسابقات انتخابی حضور داشتم و متأسفانه مسئله خاموش شدن مانیتور جنجالی بود که خود کرمی بعد از شکست مقابل طلوعی ایجاد کرد.

اکبر احدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: شرایط مسابقات انتخابی تیم ملی بسیار خوب است و بوکسورها با وجود اینکه از اردوها دور بودند تقریبا قابل قبول عمل کردند.

سرمربی تیم ملی بوکس بزرگسالان در خصوص عملکرد بوکسوران جوان نیز بیان داشت: خوشبختانه مشت زنان جوان نیز بسیار قدرتمند ظاهر شدند و 2 تن از آن ها به فینال راه پیدا کردند.

وی افزود: متأسفانه مسئله ای در خصوص خاموش شدن مانیتور در حین مبارزه مهدی طلوعی و هومن کرمی مطرح شده است که صحت ندارد.

احدي بیان داشت: متأسفانه این جنجال را خود بازیکن بعد از شکست ایجاد کرده است. در حالی که تماشاچی و طرفداران در پشت مانیتور حضور داشتند و برخی جو سالن را به هم می ریختند این مسائل مطرح شد و انتظامات درخواست کرده است که مانیتور را خاموش کنند ولی نتیجه در کامپیوتر حفظ شد و در همین حین مهدی طلوعی 2 امتیاز کسب کرده و مسائل حاشیه ای مطرح شد که صحت ندارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از میان المپیکی ها مظاهری که نامه ای از پزشک نیز دارد و به علت معده درد در مسابقات حضور پیدا نکرد مستقیم به اردوی تیم ملی دعوت می شود./مح

 

برچسب ها: حاشیه ، بوکس ، جوانان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.