سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

ایجاد شبکه‌های اندیشه‌ورزی در وزارت ورزش و جوانان

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: در حوزه جوانان وزارت ورزش و جوانان مجموعه‌هایی با عنوان شبکه‌های اندیشه‌ورزی با محوریت تاکیدات مقام معظم رهبری ایجاد شده است.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهدمحمدصادق اکبری ظهر امروز در مراسم افتتاحیه دومین دوره تربیت مربی اندیشه ناب در حوزه اندیشه‌های استاد شهید مطهری در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی اظهار کرد: برنامه‌های آموزشی که از سوی اداره کل مشارکت‌های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان در حوزه اندیشه ورزی تدوین شده پاسخی به نیازهای جوانان است.

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان تاکید کرد: محتواهای تولیدی باید متناسب با شرایط روحی جوانان و ابزارهای ارتباطی متنوعی که در جامعه جهانی متداول شده، باشد تا اثربخشی بیشتری داشته و به رشد شخصیتی آنان کمک کند.

وی خاطرنشان کرد: تولید محتوای مناسب مبتنی بر اندیشه‌های ناب استاد شهید مرتضی مطهری می‌تواند در این مسیر یاری‌گر باشد.

اکبری تصریح کرد: پس از ادغام سازمان تربیت بدنی و جوانان و تشکیل وزارت ورزش و جوانان در یک سال و نیم گذشته، کارگروه‌هایی برای اجرایی شدن راهبردهای وزارتخانه تشکیل شده است.

وی ادامه داد: در حوزه جوانان مجموعه‌هایی با عنوان شبکه‌های اندیشه ورزی با محوریت تاکیدات مقام معظم رهبری ایجاد شده که یکی از آنها شبکه اندیشه‌ورزی اندیشه ناب بود که سال گذشته از استان فارس آغاز به کار کرد و نخستین دوره تربیت مربی در این حوزه در استان قم برگزار شد.

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه دومین دوره تربیت مربی اندیشه ناب در حوزه اندیشه‌های استاد مطهری از امروز در مشهد آغاز به کار می‌کند، افزود: مبنای ما در نظام طراحی و برنامه‌ریزی، حرکت در مسیر اندیشه‌های امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری و تداوم آن است.

اکبری با اشاره به نامگذاری امسال با عنوان حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی و فرمایشات مقام معظم رهبری در این زمینه، گفت: امیدواریم زمینه شکل‌گیری حماسه پر شور جوانان در عرصه سیاست را با برگزاری برنامه‌هایی که به بصیرت افزایی آنان در انتخاب صحیح منجر می‌شود، فراهم کنیم.

در ادامه سید علی اکبر هاشمی جواهری، مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی نیز اظهار داشت: از ابتدای ادغام سازمان تربیت بدنی و جوانان، فرصت‌ها و تهدیدهایی ایجاد شد که امیدواریم بتوانیم با مطهر کردن اندیشه‌ها، فرصت ها را غنیمت بشماریم و تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم.

هاشمی‌جواهری با بیان اینکه شرایط نسبتا خاصی در این برهه زمانی در کشور و منطقه وجود دارد، گفت: معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی تلاش می‌کند موقعیتی فراهم شود تا این دوره‌ها با حداکثر تاثیرگذاری برگزار شود و بتوانیم با پرورش اندیشه‌های ناب و مطهر، حلقه اصلی برای اتصال نسل انقلاب و نسل جدید باشیم/س 

 

برچسب ها: ایجاد ، شبکه ، ورزش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.