سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون درمان وزارت بهداشت خبر داد :

ایجاد مراکز درمان بیماران خاص در سال 92

معاون درمان وزارت بهداشت گفت : در جهت حمایت از بیماران خاص ، ایجاد مراکز درمانی جامع از برنامه های سال 92 خواهد بود.

به گزارش خبرنگار بهداشت ودرمان باشگاه خبرنگاران دکتر امامی رضوی معاون درمان وزارت بهداشت در حاشیه  مراسم مدرسه بهاره تالاسمی در رامسر در جمع خبرنگاران اظهار کرد : در حال حاضر در کشور دو مرکز جامع خدمات بیماران خاص داریم .

وی با اشاره به اینکه در راستای ارائه خدمات مناسب به بیماران خاص و به ویژه بیماران تالاسمی چهار مرکز جامع ارائه دهنده خدمات درمان به بیماران در حال ساخت هستند ادامه داد : هم اکنون 17 هزار بیمار مبتلا به تالاسمی در کشور داریم که جزو بیماران خاص محسوب می شوند .

معاون درمان وزارت بهداشت با بیان اینکه این بیماران تحت پوشش حمایت های بیمه ای و بسته های حمایتی وزارت بهداشت هستند یادآور شد : ایجاد مراکز درمانی جامع بیماران خاص به عنوان حمایتهای جدی در سال 92 مورد توجه قرار گرفته است .

وی تصریح کرد : اعتبارات بحث ایجاد مراکز جامع درمان در کمیسیون تلفیق به تصویب رسیده است که امیدواریم در صحن مجلس نیز به تصویب برسد تا در این راستا قدمهای موثری برداشته شود .

دکتر امامی رضوی ادامه داد :خوشبختانه طی سالهای اخیر با انجام غربالگری تالاسمی قبل از ازدواج و نیز فتوای مراجع از تولید جنین مبتلا به تالاسمی پیشگیری شده و امروزه تولید نوزاد مبتلا به تالاسمی کاهش قابل توجهی داشته است./ع2
برچسب ها: بهداشت ، تالاسمی ، بیمار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.