سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

موفقیت 94 درصدی پاسخگویی کیفی به شهروندان منطقه 17

با هدف ارتقای استاندارد های کیفی و کمی پاسخگویی به خواسته های شهروندان منطقه 17، کمیسیون نظارت و پیگیری سامانه 1888 به میزبانی منطقه برگزار شد.

آقای خدمتی رئیس سامانه 1818 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در این باره اعلام کرد: در این نشست که قائم مقام شهردار منطقه، رئیس سازمان بازرسی و ناظران عالی سامانه های 137 و 1888  شهرداران نواحی 3 گانه منطقه و معاونت های شهرداری در آن حضور داشتند روند ثبت و پاسخگویی به پیام های سامانه 1888 منطقه بررسی شد.

وی در ادامه گفت: در قالب این نشست که با حضور ابراهیم خانی معاون نظارت و رسیدگی به شکایات مردمی، سجادی رئیس اداره رسیدگی به شکایات مردمی و موسوی رئیس اداره برنامه ریزی و کنترل عملکرد کمیسیون نظارت و بررسی شهرداری تهران همراه بود 3 فاکتور سرعت- دقت و کیفیت پیام های ثبت شده در سامانه 1888 بررسی شد.

خدمتی افزود: در این جلسه که بیش از 2 ساعت طول کشید جمشیدیان قائم مقام شهردار منطقه به ضرورت بررسی و کنترل کیفیت پاسخگویی به پیام های شهروندی تاکید کرد.
همچنین موسوی بر اساس شاخص های مطرح شده کلیت 956 پیام ثبت شده در سامانه 1888 منطقه طی سال گذشته را بررسی کرد بر اساس این بررسی ها 94 درصد از حجم پیام های ثبت شده در این سامانه نیز بر اساس شاخص های کیفی به شیوه مناسب پاسخگویی شدند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در این نشست همچنین فرصتی 15 روزه برای پاسخگویی به پیام های در حال انتظار و پاسخ داده نشده تعیین شد و موسوی در پایان سخنرانی گفت: خوشبختانه پیم های ثبت شده توسط شهروندان در سامانه 1888 منطقه روند رو به رشدی داشته است که این در نوع خود به معنای اعتماد آنان به سامانه های نظارت گر شهرداری است./ف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.