سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مخبردزفولي در اجلاس ديپلماسي و قدرت نرم در سيره پيامبر اعظم(ص):

حرکات اسلام ستيزانه تکفيري‌های صهیونیست راه به جایی نخواهد برد

دبير شوراي عالي انقلاب فرهنگي گفت: حرکات اسلام ستيزانه تکفيري‌ها با پشتوانه صهيونيست‌های جنایتکار راه به جایی نخواهد برد.

به گزارش خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران، " محمد‌‌رضا مخبر دزفولي " دبير شوراي عالي انقلاب فرهنگي در اجلاس بين‌المللي ديپلماسي و قدرت نرم در سيره پيامبر(ص ) گفت: در اين برهه از زمان انديشمندان بايد با هم فکري بتوانند در اين عرصه مقابل دشمنان ايستادگي کنند.

وي جنگ نرم و ديپلماسي در سيره پيامبر(ص) را نياز ضروري امروز جهان دانست و اظهار داشت: امروزه جهان گرفتار مشکلي است که ما نياز داريم نقش رسول اکرم(ص)  را در هدايت بشريت به جوامع و برعکس يادآوري کنيم.

وي با اشاره به اينکه قدرت نرم و ديپلماسي اصلي همين جريان اسلام است که اکنون در کشورها گسترش يافته، تصريح کرد: امروز شرايط جهاني به گونه‌اي شده که جنگ سخت جاي خود را به جاي جنگ نرم داده، اکنون دوره‌اي است که مي‌توان با آن روش‌ها و دفاع سخت بر ملت‌ها غلبه کرد.

مخبردزفولي ادامه داد: نفي استقلال ملت‌ها، آسيب رساندن به جريان‌هاي بشري، سودآوري و به يغما بردن سرمايه‌هاي کشورها در هر دوره‌اي از زمان وجود داشته اما اکنون روش مقابله با آن تغيير کرده است.

دبير شوراي عالي انقلاب فرهنگي با اشاره به ترويج تبليغات ضد اسلامي توسط رسانه‌هاي غربي گفت: ساخت اسباب بازي‌هاي غربي (باربي) و هزاران فيلم هاليوودي نمونه‌اي از ابزارهاي جريان سلطه و جنگ نرم است که در مقابل اين سيل ويرانگر بايد جنگ نرمی را ساماندهي کرد.

وي با اشاره به حوادثي که در جهان اسلام در سال‌هاي اخير اتفاق افتاده، اظهار داشت: دشمنان اسلام هنگامي که نتوانستند با زور و تصدي جهان، اسلام را تصرف کنند حال با روش‌هاي تفرقه افکنانه سعي در تخريب اسلام دارند و با ترسيم يک جنگ نرم مقابل صلح و عدالت ايستادگي مي‌کنند.

دبير شوراي عالي انقلاب فرهنگي در پايان به حرکت‌هاي اسلام ستيزانه غرب و جريان‌هاي زشت تکفيري که با پشتوانه صهيونيست و آمريکا انجام مي‌دهند اشاره و خاطر نشان کرد: نبش قبر مسلمانان و اسلام ستيزي ثمره‌اي براي آنها نخواهد داشت.

انتهای پیام/

برچسب ها: اجلاس ، دیپلماسی ، سیره
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.