سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهمترین عناوین بین الملل

مهمترین عناوین روز گذشته بین الملل به شرح زیر می باشد .

به گزارش سرویس بین الملل باشگاه خبرنگاران؛
دولت اوباما گزينه نظامي عليه برنامه هسته اي ايران را همچنان در دستور کار خود معرفي مي کند اما همنوا با مقامات صهيونيست، کاخ سفيد نيز از بيم پاسخ کوبنده تهران به هرگونه تجاوز به خاک اين کشور، گفتگو و ديپلماسي را اولويت بر خورد با نظام جمهوري اسلامي مي داند.
روزنامه الراي كويت سخنان سيد حسن نصرالله دبيركل حزب الله در جمع برخي از گروه هاي لبناني را منتشر كرد.
پايگاه خبري و تحليلي "اينفورميشن كلييرينگ هاوس" در تازه ترين گزارش خود به تشريح جنايات گوانتانامو و نقض آشکار حقوق بشر در اين زندان از زبان يکي از زندانيان که مدتهاست در اعتراض به شرايط غيرانساني آن دست به اعتصاب غذا زده ، مي پردازد .
"استفان هاوکينگ" فیزیکدان، ریاضیدان و کیهان شناس معروف انگليسي به نشانه اعتراض به اقدامات تجاوزکارانه اسرائيل عليه فلسطينيان، کنفرانسي که توسط شيمون پرز رئيس رژيم صهيونيستي سازماندهي شده بود را تحريم کرد.
سرگئي لاوروف وزير خارجه روسيه در کنفرانس خبري مشترک با جان کري وزير خارجه آمريکا گفت: بحران سوريه بايد از طريق مذاکره و در چارچوب بيانيه ژنو حل و فصل شود.
منابع خبري از خروج تمامي ناظران بين المللي از منطقه "جمله" در نزديكي بلندي هاي جولان گزارش دادند.
منابع ديپلماتيك آمريكايي پيشنهادات "جان كري" وزير امور خارجه اين كشور به طرف روسي را فاش ساختند.
نظاميان صهيونيست به نمازگزاران فلسطيني در داخل مسجد الاقصي يورش بردند و با ضرب و شتم و بازداشت شماري از آنها ، از نوعي گاز فلج کننده عليه آنها استفاده کردند .
وقتی رژیم صهیونیستی نظام های حاکم بر کشورهای عربی را دشمن ملت فلسطین و سوریه می بیند، تجاوز و توهین به مقدسات اسلامی را بر خود آسان می یابد.
روزنامه اماراتي الخليج نوشت زنداني ايکس جاسوس موساد که در زندان اسرائيل خودکشي کرد، نمادي از ناکامي عمليات موساد در لبنان بود.
عقب نشيني نيروهاي پ ک ک از خاک ترکيه آغاز شد .
پارلمان بحرین قانونی را تصویب کرد که بر اساس آن برای اخذ مجوز هرگونه تجمع و راهپیمایی، تضمین مالی به ارزش 53 هزار دلار به خزانه دولت بحرین سپرده شود.
دوره بازداشت "حسني مبارک" ديکتاتور مخلوع مصر به مدت 15 روز ديگر تمديد شد.
به دنبال افشاي ابعاد تازه‌اي از فساد جنسي در ارتش آمريکا، يک تحليل‌گر آمريکايي مسائل سياسي در مصاحبه با پرس تي‌وي گفت: اين مسئله نشان دهنده فساد اخلاقي کل امپرياليست غرب است.
رسانه ها در خبري فوري اعلام کردند: پارلمان اردن اخراج سفير رژيم صهيونيستي را تصويب کرد.
اتحاديه اروپا از توافق اخير آمريکا و روسيه در خصوص بحران سوريه استقبال کرد.



برچسب ها: بین الملل ، عناوین ، خبر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.