سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جنوب کرمان/

بهره‌مندی 134 مددجوی کمیته امداد منوجان از مسکن مقاوم

رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان منوجان گفت: 134 خانوار از مددجویان زیرپوشش این نهاد از مسکن مقام بهره‌مند شدند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران علی رئیسی اظهار داشت: طرح 134 واحدی منازل مسکونی افراد زیرپوشش کمیته امداد این شهرستان از اول آبان ماه 91 آغاز شده و 28 فروردین ماه به پایان رسیده است.

وی با اشاره به اینکه برای این طرح بیش از 17 میلیارد و 420 میلیون ریال از اعتبارات طرح کپرزدایی هزینه شده است، افزود: با اجرای این طرح 134 خانوار از مددجویان زیرپوشش این نهاد از مسکن مقام بهره‌مند شدند.

رئیسی تصریح کرد: همچنین برای 68 واحد مسکن مقاوم دیگر در راستای اجرای طرح کپرزدایی که از اوایل بهمن ماه سال گذشته عملیات اجرایی آن آغاز شده، 4 میلیارد و 80 میلیون ریال هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه این واحدها هم‌اکنون در مرحله سقف‌سازی قرار دارند و تا پایان خرداد ماه تکمیل شده و در اختیار مددجویان قرار می‌گیرد، ابراز داشت: برای تعداد 20 واحد نیز تعمیرات جزئی به مبلغ 76 میلیون و 342 هزار ریال انجام شده است.

رئیسی عنوان کرد: برای 58 واحد در راستای اجرای طرح‌های بهسازی که توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی احداث شده، اما به اتمام نرسیده بود، تعمیرات کلی با اعتبار بیش از 552 میلیون و 948 هزار ریال انجام گرفته است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان منوجان گفت: 30 سرویس بهداشتی با اعتبار 300 میلیون ریال برای روستاهای فاقد سرویس بهداشتی احداث شده و در اختیار مددجویان زیرپوشش قرار گرفته است.
برچسب ها: کرمان ، مسکن ، منوجان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.