سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شوراهاي شهر و روستا، از كارآمدي تا توسعه شهري

ثبت نام متقاضيان حضور در شوراي شهر ملارد، با استقبال و هيجان بسياري دنبال شد، نهادي كه در صورت كارآمدي مي تواند به اهرمي قدرتمند در جهت رشد فزاينده توسعه شهري مبدل شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، شهرستان ملارد با بيش از 400 هزار نفر جمعيت، يكي از شهرستان هاي بزرگ استان تهران محسوب مي شود كه مديريت آن در حوزه هاي گوناگون، پيچيدگي ها و توانمندي خاص به خود را مي طلبد.
شوراهاي شهر و روستا به عنوان يكي از نهادهاي برآمده از انتخابات مردمي، در مديريت شهري مطلوب بسيار مؤثر و حائز اهمتيت است.
نهادي كه با نظارت بر شهرداري نقش برجسته اي در رشد كيفي خدمات شهري ايفاء مي كند كه شهرستان ملارد نيز اين قاعده مستثني نيست.
شوراهاي شهر و روستا به دليل تمركز منطقه اي فعاليت خود همواره در ارتباطات و تعاملات با مردم پيشرو و اثرگذار است و اين امر ظهور و بروز مطالبات مردمي را در ميزان و كيفيت ارائه خدمات شهري بصورت پررنگ تري برجسته مي نمايد.
اميد آن مي رود كانديداي حاضر كه دغدغه ايفاي نقش در عرصه مديريت منطقه اي خويش را دارند به اين نكته مهم توجه نمايند كه يكي از ملزومات و ضروريات نشستن و تكيه بر صندلي هاي اينچنيني كارآمدي و مديريت سازنده و مدبرانه در عرصه توسعه و پيشرفت است و به تبع در شهري كه تكثر فرهنگي و جمعيت غيربومي از مختصات اصلي آن محسوب مي شود،‌ علاوه بر وجود فرصت ها و استعدادهاي بالقوه، در صورت مديريت غيراصولي، اين ظرفيت را به تهديد و انباشتي از مشكلات اجتماعي مبدل مي كند.
اميد است كانديداي حاضر در عرصه رقابتي اين شهرستان، با علم به ظرفيت ها و مشكلات پيش روي در اين منطقه و نگاه ويژه به توانايي هاي مديريتي خويش و نه شعارهاي كلي و كليشه اي، پس از كسب رأي و حضور در اين جايگاه حساس، با كارآمدي و روحيه انقلابي خويش حركت رو به رشد شهرستان ملارد را در جهت توسعه پايدار، استمرار بخشند./ف
برچسب ها: شورا ، شهر ، روستا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.