سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مازندران /

دشمنان در برابر حقانیت اسلام درمانده شده‌اند

امام جمعه چالوس با بیان اینکه هر چه که مظلومیت اسلام نشان داده می‌شود، حقانیت اسلام بیشتر دیده می‌شود، گفت: دشمنان در برابر حقانیت اسلام درمانده شده‌اند.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران ، حجت‌الاسلام راشدی در مراسم تحصن طلاب و روحانیون حوزه‌های علمیه خواهران و برادران نوشهر و چالوس افزود: استکبار این حرکت شوم و قبیح را در میان مسلمانان انجام می‌دهد و هر چه که مظلومیت اسلام نشان داده می‌شود، حقانیت اسلام بیشتر دیده می‌شود.

وی با بیان اینکه احترام به همه شخصیت‌های دینی در هر مکتبی امری دینی و عقلانی است،تصریح کرد: اکنون روز به روز بر عظمت و ابهت علی(ع) و فرزندانش و مظلومیت شیعه افزوده می‌شود و دل‌ها به سوی خاندان اهل بیت بیشتر روی آورد.

امام جمعه شهرستان چالوس به تبلیغات ضداسلامی شبکه‌های بیگانه اشاره کرد و گفت: دشمنان با همه دستگاه‌های رسانه‌ای و تبلیغاتی قدرتمند و شبکه‌های مختلفی که برای ترویج افکار ضد اسلامی کار می‌کنند اما پیروان اسلام روز به روز بیشتر می‌شوند.

حجت الاسلام راشدی بیداری اسلامی در جهان را مرهون بیداری و صبر و ولایت‌مداری ملت ما بیان کرد و افزود: ملت ما در راه پیروی از ولایت فقیه در برابر فشارها ایستادگی کرد و تسلیم فشارها نشد و این روحیه تسلیم‌ناپذیری ملت ما به‌خاطر پیروی از ولایت است./س

برچسب ها: درمانده ، دشمنان ، حقانیت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.