سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

افتتاح 23 هزار واحد مسکن مهر در خراسان‌رضوی تاکنون / 118 هزار واحد مسکن مهر در دست احداث

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان‎رضوی از تلاش ویژه این اداره کل جهت پیشبرد سریع واحد‎های مسکن مهر استان خبر داد و گفت: تاکنون بیش از 23 هزار واحد مسکن مهر در خراسان‎رضوی افتتاح شده است.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهدمحمدرضا قلندر با بیان اینکه خراسان‎رضوی یکی از استان‎های پیشتاز در ساخت واحدهای مسکن مهر در کشور است، اظهارداشت: تاکنون در این استان، در سه مرحله 23 هزار و 919 واحد مسکن مهر افتتاح شده است.
وی با بیان اینکه استان خراسان‎رضوی در رابطه با تعداد واحدهای در دست احداث دارای رتبه دوم کشوری بعد از تهران است، اظهار داشت: در شهرهای بالای 25 هزار نفر جمعیت، در مجموع 55 هزار و 226 واحد مسکن مهر و در شهرهای زیر 25 هزار نفر، در مجموع 18 هزار واحد مسکن مهر و در شهرهای جدید در مجموع 44 هزار و 778 واحد مسکن مهر در دست احداث است.
مدیرکل راه و شهرسازی خراسان‎رضوی در مورد روند اجرای پروژه‌‎های مسکن مهر در استان خراسان‏رضوی گفت: 43 هزار و 440 واحد مسکن مهر به صورت قرارداد تعاونی و 35 هزار و 159 واحد مسکن مهر به صورت قرارداد سه جانبه در استان در دست احداث است.
قلندر با تاکید بر تسریع در روند ساخت و اتمام پروژه‎ی عظیم مسکن مهر در استان گفت: با تلاش و هماهنگی لازم بین دستگاه‎های دخیل در این مهم، در نیمه اول سال جاری بخش اعظم پروژه‎های مسکن مهر به اتمام می‎رسد و واحدهای مسکن مهر تحویل متقاضیان می‎شود.
وی خاطر نشان کرد: در مجموع 118 هزار و 4 واحد مسکن مهر در استان با میانگین پیشرفت فیزیکی 71 درصد در دست احداث است و پیگیری‎های لازم جهت رفع معضلات و مشکلات موجود در پیشبرد هر چه سریع‌تر آن توسط اداره کل راه و شهرسازی خراسان‏رضوی انجام می‎شود./س

برچسب ها: احداث ، افتتاح ، مسکن ، مهر ، مشهد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.