سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قاضي‌پور در صحن علني مجلس:

یک کارمند عالی‌رتبه شرکت ساختمانی تامین اجتماعی 9 ميليون تومان حقوق مي‌گيرد

نماينده اروميه در مجلس با بيان اينكه ما مي‌خواهيم تامین اجتماعی عاری از سیاست‌بازی باشد، گفت: یک کارمند عالی‌رتبه شرکت ساختمانی تامین اجتماعی 8 تا 9 میلیون تومان حقوق دریافت می‌کند در حالی که بیشترین حقوق نمایندگان مجلس 2700 هزار تومان است.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران نادر قاضي‌پور نماينده مردم اروميه در مجلس در صحن علني امروز(چهارشنبه) در موافقت با تحقيق و تفحص از سازمان تامين اجتماعي گفت: استفاده از ارز مرجع برای صنایع پتروشیمی تحت پوشش و فروش محصولات به نرخ ارز آزاد، پرداخت پاداش‌های غیر متعارف به مدیران و اعضای هيئت مدیره، نحوه انتصابات و عدم رضایت افراد تحت پوشش خدمات تامین اجتماعی از جمله سرفصل‌های این تحقیق و تفحص است.

وي در ادامه با بيان اينكه فراکسیون کارگری مجلس به عنوان مدافع حقوق کارگران می‌خواهد تامین اجتماعی عاری از سیاست بازی باشد، افزود: یک کارمند عالیرتبه شرکت ساختمانی تامین اجتماعی 8 تا 9 میلیون تومان حقوق دریافت می‌کند در حالی که بیشترین حقوق نمایندگان مجلس 2700 هزار تومان است و اضافه کاری یا موارد دیگری وجود ندارد.

عضو كميسيون صنايع تصريح كرد: یکی از اعضای شرکت‌های وابسته به تامین اجتماعی برای شرکت در جلسات ۷۵۰ هزار تومان حق رأی می‌گیرد که این سزاوار نیست.

نماينده اروميه در پايان خاطرنشان كرد: 50 درصد کارگران فاقد مسکن هستند و اگر تامین اجتماعی پول دارد بهتر است پول‌هایش به سمت تامین مسکن کارگران برود.

انتهاي پيام/


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.