سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه/

از تبلیغات زودهنگام پرهیز شود

نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی پرهیز از تبلیغات زودهنگام را خواستار شد و گفت: باید شرایط عادلانه و برابری در انتخابات حکمفرما شود.

رسول خضری در گفت‌و‌گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه اظهار داشت: انتخابات ریاست جمهوری، میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در سال جاری برگزار می‌شود لیکن انتظار می‌رود آئین‌های سیاسی اجتماعی مذکور در فضای آرام و توام با امنیت برگزار شود.

وی امانتداری را مهم‌ترین ویژگی برگزارکنندگان انتخابات عنوان کرد و افزود: با توجه به اینکه همه مسئولان برگزارکننده انتخابات اعم از بازرسان، مجریان و ناظران افراد مومن، متعهد و انقلابی هستند پس روحیه امانتداری دارند از‌ این‌رو پیش‌بینی می‌شود انتخابات‌های امسال در شرایط مطلوبی برگزار شود.

این نماینده مجلس پرهیز از اختلافات در شرایط کنونی را خواستار شد و افزود: کشورمان در آستانه برگزاری سه آئین سیاسی و اجتماعی قرار دارد به طوری که بعد از برگزاری انتخابات‌های فوق در ابعاد مختلف در کشورمان تحولاتی روی می‌دهد، چرا که سکانداران و صاحبان مناصب تغییر می‌کنند، پس باید در چنین شرایطی تلاش شود که آرامش در جامعه حکمفرما بوده و آرای مردم تحت تاثیر فضای جامعه قرار نگیرد.

خضری پرهیز از تبلیغات زودهنگام را خواستار شد و افزود: برای اینکه شرایط عادلانه و برابری در انتخابات حکمفرما شود لازم است که همه کاندیداهای ثبت‌نام‌کننده در زمان اعلام شده و در چارچوب قانون تبلیغات را آغاز کرده و در زمان تعیین شده به برنامه‌های تبلیغاتی خود پایان دهند.

نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی توجه به منویات مقام معظم رهبری را در همه امور اعم از تبلیغات، تنظیم برنامه‌ها و چشم‌انداز و ... را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: مقام معظم رهبری در این راستا فرمایشاتی داشته و معیارهای انتخاب کاندید اصلح را عنوان کرده‌اند از این‌رو اقشار مختلف جامعه اعم از شرکت‌کنندگان در انتخابات و برگزارکنندگان آن به منویات رهبری باید توجه کنند تا انتخابات سالم و باشکوهی برگزار شود./س

برچسب ها: تبلیغات ، سردشت ، ارومیه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.