سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه/

نظارت بیشتر رئیس جمهور آینده بر امور مدیریتی کشور

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس جمهور آینده نظارت بیشتری بر امور مدیریتی کشور داشته باشد.

عابد فتاحی در گفت‌و‌گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه اظهار داشت: با توجه به شرایط سیاسی خارجی و داخلی کشورمان، رئیس جمهور آینده به عنوان اولین مقام اجرایی کشور باید کسی باشد که بتواند مشکلات داخلی کشور را پوشش داده و از هجمه خارجی جلوگیری کند.

وی با بیان اینکه کشور ما با مشکلات فراوانی از جمله مشکلات اقتصادی، مواجه هست، افزود: رئیس جمهور سعی کند وابستگی‌های جناحی را در کشور نادیده گرفته و با استفاده از اعضای تمام جناح‌ها دولت قدرتمندی را تشکیل دهد و مدیران کار آمد و قدرتمند را تشخیص دهند و برای اداره کشور انتخاب کند.

فتاحی گفت: هیئت دولت قوی این توانایی را خواهد داشت که بتواند مشکلات گرانی و بیکاری و هر آنچه که مردم کشور را تحت‌الشعاع خودش قرار داده همه را به لطف خدا و دعای رهبر فرزانه برطرف کند.

وی با توجه به اینکه ایران کشور پهناوری است، ادامه داد: نیاز هست تا رئیس جمهور ارتباط قوی و قدرتمندی با مدیران داشته باشد تا بتواند شناخت خوبی از مسائل داخل کشور به دست آورد و نظارت بیشتری بر امور مدیریتی کشور داشته باشد.

فتاحی با اشاره به اهمیت روابط خارجی کشور، تصریح کرد: رئیس جمهور آینده در روابط خارجی این توانایی را داشته باشد که بتواند با ایجاد روابط حسنه و تأثیرگذار سیاسی و اقتصادی، با سایر کشورها به تعامل پرداخته و بر مشکلات سیاسی فایق آید.

وی گفت: رئیس جمهور آینده همراه با حفظ شأن نظام و ایجاد روابط سازنده و قدرتمند سیاسی باید بتواند ایران را در برابر تحریم‌های سنگینی که اخیراً ایجاد شده حفظ کند./س

برچسب ها: کشور ، ارومیه ، نظارت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.