سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بيرجند/

کارنامه درخشانی از دولت نهم و دهم در اذهان مردم خراسان جنوبی باقی می ماند

دستیار ویژه رئیس جمهور گفت: با ادامه و اتمام پروژه های مهر ماندگار، در روزهای پایانی دولت دهم ، کارنامه درخشانی از این دولت در اذهان مردم خراسان جنوبی باقی می ماند.

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران  بیرجند

علی اکبر محرابیان ˈ در نشست ستاد مهر ماندگار خراسان جنوبی در بیرجند افزود: این استان از آغاز دولت نهم نسبت به قبل آن از پیشرفت چشمگیر و قابل ملاحظه ای برخوردار شده است.

وی با بیان اینکه خراسان جنوبی نخستین مقصد سفرهای استانی هیات دولت و رئیس جمهور بوده افزود: سرعت پیشرفت این استان نسبت به اغلب استانهای کشور بیشتر بوده است.

وی تعداد پروژه های تعریف شده مهر ماندگار در خراسان جنوبی را 38 طرح اعلام کرد و افزود: از این تعداد 24 پروژه به بهره برداری رسیده و یا آماده افتتاح طی 15 تا 20 روز آینده می باشد.

وی ادامه داد: به رغم اعتبارات اندک، سهم اغلب پروژهای مهر ماندگار خراسان جنوبی در بودجه سال گذشته 100 درصد پیش بینی شده بود.

وی گفت: طی هفته آینده یک تخصیص اعتبار از محل اعتبارات سال 92 برای استان خراسان جنوبی در نظر گرفته شده و علاوه بر آن نیز اعتباراتی تخصیص می دهیم تا اجرای پروژه های مهر ماندگار سرعت بیشتری بگیرد.

دستیار ویژه رئیس جمهور با بیان اینکه فرصتهای منابع انسانی در خراسان جنوبی یک فرصت ممتاز است یادآور شد: میزان تحصیلات مردم و وجود فرهیختگان در این استان از بزرگترین سرمایه های این خطه می باشد.

محرابیان با اشاره به اینکه در پیشرفت منطقه ای مهمترین عامل ظرفیت انسانی است گفت: راندمان پیشرفت در خراسان جنوبی به نسبت منابعی که در اختیار دارند بسیار بالاست.

وی از اختصاص 10 میلیارد ریال اعتبار با فوریت برای ادامه ساخت مجتمع فرهنگی ورزشی و توانبخشی ایثار بیرجند از پروژه های مهرماندگار خبر داد و افزود: همچنین برای سرعت گرفتن پروژه راه های خراسان جنوبی پنج تن قیر در نظر گرفته می شود.

وی ادامه داد: در بخش آبرسانی و سدها مربوط به پروژه های مهر ماندگار، مجوز 200 میلیارد ریال فروش اوراق مشارکت به شرکت آب منطقه ای استان داده می شود و علاوه بر این تخصیص اعتبار سال 91 آن در سد سیاهو به 100 درصد می رسد./س
برچسب ها: دولت ، دهم ، جمهور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.