سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استقبال شهروندان از غرفه پاسخ به شبهات دینی در نمایشگاه بین المللی کتاب

مسئول غرفه مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی از حضور فعال این مرکز در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی کتاب و استقبال شهروندان از این غرفه خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین ملکی در گفتگو با خبرنگار معارف باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با بیش از 12 کارشناس متخصص در حوزه های قرآن و حدیث، اعتقادات و کلام، تاریخ اسلام، اخلاق، مشاوره و احکام شرعی پاسخگویی سوالات مراجعین از سراسر کشور است.

وی در ادامه تصریح کرد: امسال 3 غرفه برای پاسخگویی حضوری به سوالات دینی مردم در حوزه های مختلف در نظر گرفته شده است و روزانه صدها نفر پرسشگر به غرفه های مرکز ملی در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی کتاب مراجعه می کنند که بر اساس نظر سنجی های انجام شده اکثر پرسشگران از پاسخ های کارشناسان قانع شده اند و شبهه و سوالشان برطرف شده است.

ملکی با اشاره به روش های ارتباط با مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی خاطر نشان کرد: پرسشگران می توانند از طریق تلفن 096400، پیامک 30009640، پایگاه اینترنتی www.pasokhgoo.ir و نیز کانون های گفتمان قرآنی مراجعه و پاسخ شبهات و سوالات دینی خود را پیدا کنند./ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.