سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

رعایت اصل بی طرفی از سوی دست اندرکاران برگزاری انتخابات

استاندار خراسان رضوی قاطعیت در اجرای قانون و امانت داری را انتظار به حق مقام معظم رهبری و آحاد ملت از مجریان انتخابات برشمرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد  محمدحسین فروزان مهر در جمع فرمانداران شهرستان های خراسان رضوی ضمن تاکید بر لزوم رعایت بی طرفی از سوی دست اندرکاران امر انتخابات اظهار داشت: منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر پرهیز از هرگونه جانبداری از فرد یا جریانی خاص، حجت شرعی برای تمام مسوولان محسوب

می شود.

وی تصریح کرد: متولیان برگزاری انتخابات بایستی با تاسی به مشی معظم له، ولایت مداری خود را نه فقط در سخن بلکه در عمل اثبات کنند.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: مسوولانی که فرصت خدمت امروز را با جانبداری از یک کاندیدا، به بهای فرصت محتمل خدمت فردا از دست می دهند، دچار خسران بزرگی شده اند.

فروزان مهر تعامل و همدلی متصدیان برگزاری اتخابات را برای فراهم کردن امکانات و حضور حداکثری مردم، ضرورتی انکار ناپذیر توصیف و اضافه کرد: تمام ارتباطات و تعامل ها بایستی مبتنی بر قانون باشد.

وی تاکید کرد: با تخلفات احتمالی در این زمینه بر اساس قانون و بدون هیچ گونه اغماضی برخورد خواهد شد.

وی با اشاره به تلاش دشمنان برای ایجاد اختلال در روند برگزاری انتخابات گفت: آینده نگری، اتخاذ تصمیمات

پیش گیرانه و پرهیز از ورود مسوولان به مسایل حاشیه ای، برهم زننده نقشه های شوم مخالفان نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد بود.

استاندار خراسان رضوی یادآور شد: از فرمانداران انتظار می رود تا با شناختی که از شهرستان خود دارند از بروز هرگونه ناآرامی ناشی از اختلافات قومی قبیله ای و مذهبی جلوگیری کنند.

وی اظهار کرد: تمام امکانات و زیرساخت های لازم برای برگزاری این رویدادبزرگ در خراسان رضوی تمهید شده است.

فروزان مهر ابراز امیدواری کرد: برگزاری سالم و هرچه پرشورتر انتخابات پیش رو و انتخاب افرادی اصلح، موجب تقویت جایگاه ایران اسلامی در عرصه بین الملل شود.

گفتنی ست در این جلسه فرمانداران به ارایه نقطه نظرات و گزارش اقدامات خود برای برگزاری انتخابات پرداختند.//س

 

 

برچسب ها: رعایت ، اصل ، بی ، طرفی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.