سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احمدي‌نژاد در بدو ورود به ساري:

مردم مازندران در عرصه‌هاي گوناگون پيشگام ملت ايران هستند

رئيس‌جمهور با بيان اينكه در استان مازندران بخش مهمي از نيازهاي حياتي و مهم کشور توليد و در خدمت ملت قرار مي‌گيرد، گفت: مردم استان مازندران در دوره انقلاب اسلامي سهم بزرگي در پيروزي ملت داشته و در عرصه‌هاي گوناگون پيشگام ملت ايران هستند.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني رياست جمهوري، محمود احمدي‌نژاد رئيس‌جمهور صبح امروز(چهارشنبه) در بدو ورود به استان مازندران در فرودگاه ساري و در جمع خبرنگاران با بيان اينکه اين استان همواره براي ملت ايران و جامعه بشري داراي نفع و فايده بوده است، گفت: استان مازندران ديار مردم مومن، با صلابت، وفادار و مقاومي است که در طول تاريخ با عشق، کار و تلاش در مسير آرمانهاي انقلابي ساده و از حريم شرف انساني، فرهنگ اسلامي ارزشهاي متعالي و استقلال ايران، صيانت کرده‌اند.

وي با بيان اينکه در اين استان بخش مهمي از نيازهاي حياتي و مهم کشور توليد و در خدمت ملت قرار مي‌گيرد، اظهار داشت: مردم اين استان در دامان خود انسانهاي بزرگ ، عالمان، اديبان و مجاهداني را تربيت کرده و به ملت ايران هديه کرده‌اند.

رئيس‌جمهور تصريح کرد: مردم اين ديار در دوره اسلامي حقيقت اسلام ناب را از سرچشمه آن دريافت و از حريم قدسي آن صيانت و نسل به نسل آن را منتقل کرده‌اند.

وي افزود: مردم استان مازندران در دوره انقلاب اسلامي سهم بزرگي در پيروزي ملت داشته و زن و مرد و پير و جوان مازندران در دوره دفاع مقدس افتخارات بزرگي در صيانت از موجوديت ملت و استقلال کشور انجام دادند.

احمدي‌نژاد خاطرنشان کرد: خوشبختانه امروز مازندران نماد سرسبزي، نشاط و اميدواري ملت ايران است و مردم اين استان در عرصه‌هاي گوناگون پيشگام ملت ايران هستند.

رئيس‌جمهور در بيان برنامه‌هاي چهارمين سفر هيئت دولت به استان مازندران اظهار داشت: در اين سفر ضمن عرض ارادت به مردم اين استان، دو کارگروه کشاورزي و صنعت و معدن براي بررسي برنامه‌هايي که بايد در جهت تقويت اين دو بخش در استان اجرا شود تشکيل شده و تصميمات لازم در آن اتخاذ خواهد شد؛ همچنين در جلسه هيئت دولت مصوبات گذشته مورد پيگيري و بررسي قرار گرفته و پيشنهادات جديد در راستاي ارتقاء سطح استان در بخشهاي مختلف بررسي خواهد شد.

وي افزود: همچنين در اين سفر وزرا و معاونين رئيس‌جمهور با حضور در شهرستان‌ها با مردم ديدار و در جلسات شوراي اداري شرکت کرده و نيازهاي آن شهرستان را براي بررسي و اتخاذ تصميمات مناسب به هيئت دولت ارائه خواهند کرد.

رئيس‌جمهور قرار است تا ساعتي ديگر در اجتماع مردم استان مازندران در ميدان شهداء ساري سخنراني کند.
انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.