سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جشنواره اي براي كتاب هاي دست ساز كودكان و نوجوانان

سومين ‌جشنواره ‌سراسري کتاب‌سازي رضوي به ميزباني کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان استان سيستان و بلوچستان برگزار مي شود .

به گزارش باشگاه خبرنگاران، محسن حموله مدير روابط عمومي و امور بين الملل کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان افزود :‌ کودکان و نوجوانان در دو گروه سني «7 تا 12 سال» و «13 تا 17 سال» مي توانند کتاب هاي دست ساز خود را با موضوع هاي آداب و رسوم زيارت، زندگي‌نامه‌ امام رضا(ع) از تولد تا شهادت، وقايع مرتبط با زندگي خانواده‌ و اطرافيان آن امام ، معجزات امام رضا(ع) و خاطرات زيارت به اين جشنواره بفرستند.
وي گفت : علاقمندان به شرکت در اين جشنواره مي تواند انفرادي و يا در گروه هاي 2 تا5 نفره براي اين کار اقدام کنند.
حموله افزود : شرکت کنندگان در اين جشنواره مي توانند با مراجعه به پايگاه اطلاع رساني کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان به نشاني اينترنتيwww.kanoonnews.ir  و مشاهده فراخوان ، دراين باره اطلاع بيشتر کسب کنند.
مدير روابط عمومي و امور بين الملل کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان گفت : آخرين مهلت ارسال آثار به اين جشنواره 31 مرداد است و مراسم پاياني آن نيز 19 شهريور برگزار خواهد شد .
حموله افزود : اين جشنواره يکي از 16 جشنواره يازدهمين جشنواره بين المللي امام رضا است که کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان مسئول برگزاري آن است./ي2
برچسب ها: جشنواره ، کودکان ، نوجوان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.