سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

سیاه جامگان در لیگ فوتبال خراسان‌رضوی حضور پیدا می‌کند

مدیرعامل باشگاه سیاه جامگان مشهد گفت: به منظور پشتوانه‌سازی برای این تیم در لیگ دسته یک کشور، یک تیم در لیگ استان نیز خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، محمدرضا عباسی که تیمش فصل گذشته با اقتدار توانست به مقام قهرمانی لیگ دسته دو کشور در گروه خود دست یابد و به لیگ دسته یک صعود کند، اظهار داشت: برنامه‌ریزی ویژه‌ای برای پیشرفت باشگاه و به دنبال آن رشد فوتبال استان صورت گرفته است.

وی با تاکید بر توانمندی‌های جوانان بومی خراسان‌رضوی، ادامه داد: با هدف بهبود وضعیت و پشتوانه‌سازی برای تیم، علاوه بر حضور قدرتمندانه در لیگ دسته یک کشور، یک تیم با نام سیاه جامگان در فصل جدید لیگ استان نیز حضور می‌یابد.

مدیرعامل باشگاه سیاه جامگان مشهد با بیان اینکه برای تشکیل این تیم و حضورش در لیگ استان از تمام افراد مستعد سراسر خراسان‌رضوی تست به عمل خواهد آمد، عنوان کرد: نفرات شاخص شناسایی شده می‌توانند به بدنه تیم اصلی در لیگ دسته یک کشور کمک کنند.

عباسی با اشاره به آغاز تمرینات آمادگی تیم سیاه جامگان از اوایل خرداد ماه، افزود: محمدرضا مهاجری نیز همچنان با تمام توان به عنوان سرمربی تیم به کار خود ادامه خواهد داد و امیدواریم با همت بازیکنان و کادر فنی، این تیم در فوتبال کشور موفق عمل کند.

وی ادامه داد: شاکله اصلی تیم در فصل جدید حفظ می‌شود اما با توجه به اینکه تعدادی از بازیکنان به دلایل سربازی و غیره از تیم جدا خواهند شد پنج بازیکن جدید به تیم اضافه می‌شود.

مدیرعامل باشگاه سیاه جامگان مشهد تصریح کرد: بیشتر سعی خواهیم کرد در فصل جدید از بازیکنان مشهدی که سال گذشته در تیم‌های لیگی دیگر استان‌ها بازی کرده‌اند برای بازی در تیم سیاه جامگان دعوت کنیم/س 

 

برچسب ها: سیاه ، جامگان ، در ، لیگ ، فوتبال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.