سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه/

جاذبه های طبیعی گیلانغرب در این روزهای اردیبهشت، بهشتی واقعی اند

مدیر اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان گیلانغرب، گفت: در این روزهای زیبا و بهاری اردیبهشت ماه، جاذبه های طبیعی گیلانغرب بهشتی واقعی اند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه


منوچهر پاشایی گفت: شهرستان گیلانغرب یکی از زیباترین مناطق استان کرمانشاه است که در فصل بهار جاذبه های طبیعی اش چشم هر بیننده ای را به خود خیره نگاه می دارد.

وی ادامه داد: منطقه نمونه گردشگری گلین یکی از زیباترین مناطق شهرستان گیلانغرب در این فصل سال است که هر روزه شاهد حضور جمع کثیری از گردشگران در این منطقه هستیم.

پاشایی اظهار داشت: روستاهای هدف گردشگری انجاورد و گلین نیز از بکرترین نقاط کشور هستند که در این شهرستان زیبا قرار دارند.

مدیر اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان گیلانغرب، گفت: سراب مورت نیز از اصلی ترین جاذبه های گردشگری شهرستان گیلانغرب است که در این روزهای اردیبهشت، به یک بهشت واقعی تبدیل شده است.

وی افزود: منطقه میاندار نیز از دیگر مناطق ویژه گردشگری در شهرستان گیلانغرب است که در انتظار حضور گردشگران از نقاط مختلف کشور می باشد.

پاشایی تصریح کرد: وجود مناطق زیبا در کنار سد های مخزنی این شهرستان بر دیگر جاذبه های گردشگری گیلانغرب افزوده است و شرایط بسیار مطلوبی را برای حضور دوستداران طبیعت در این خطه از ایران اسلامی را فراهم آورده است.

مدیر اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان گیلانغرب، گفت: گردشگران و دوستداران طبیعت می توانند با حضور در این شهرستان از جاذبه های بی شمار آن نهایت لذت را ببرند./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
مجتبی
۱۸:۰۸ ۲۶ مهر ۱۳۹۳
عـــــــــــــــــــــــــالی