سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

از برنامه ۵۰۰ ساله یک داوطلب تا پیشنهاد معاونت اولی به احمدی‌نژاد

اولین روز ثبت نام کاندیداهای ریاست جمهوری با‌حاشیه های جالبی همراه بود.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، اولین روز ثبت‌نام کاندیداهای انتخابات ریاست‌جمهوری با حاشیه‌های جالبی همراه بود و تعدادی از داوطلبان نظرات جالبی را درباره شیوه اداره کشور بیان کردند.

*فردی که خود را اسماعیل کوثری معروف به استاد کوثری معرفی کرد دولت خود را دولت برنامه اعلام کرد و تاکید کرد یکی از برنامه‌هایش حذف امکان تولید و توجیه دروغ، چاپلوسی و دورنگی در بین مردم است. این فرد معتقد بود که برنامه‌هایش بلااستثناء قابلیت اجرایی دارد.

*خانی‌علی‌نژاد دیگر داوطلب انتخابات ریاست‌جمهوری بود که در جمع خبرنگاران تاکید داشت که دو دیپلم با معدل 17/78 و 18/99 دارد و در رشته پزشکی عمومی دانشگاه شهید بهشتی تحصیل کرده است و لیسانس حقوق دانشگاه فلامینگو و فوق‌لیسانس حقوق بین‌الملل دارد؛ او همچنین بیان کرد که تورات و انجیل و تاریخ ایران را کاملا مطالعه کرده است و اولین برنامه‌اش رفع فقر از ملت ایران است.

*علی‌نژاد اعلام کرد که اگر توسط شورای نگهبان تائید صلاحیت شود یک سخنرانی 8 ساعته خواهد داشت. وی همچنین افزود: که برنامه‌ 500 ساله ارائه خواهد کرد تا در صورت تمام شدن دوران ریاست جمهوری‌اش دیگر رؤسای جمهور از نبود برنامه گله نکنند. وی همچنین گفت که 10 بچه دارد و معتقد به کنترل جمعیت نیست.

*فردی با نام حسین محمدی که خود را داوطلب انتخابات ریاست جمهوری معرفی کرد تاکید داشت که حاضرم با هاشمی رفسنجانی و خاتمی مناظره کنم.

*شخص دیگری که نامش علی‌اکبر عباسی و سمتش مدیر آزمایشگاه وزارت نفت بود پس از ثبت‌نام برای انتخابات ریاست جمهوری گفت: حاضرم احمدی‌نژاد را به عنوان معاون اول خودم انتخاب کنم و اگر مشایی نیز تائید صلاحیت شوم باز هم او را قبول نخواهم کرد.

*علی فلاحیان که نام و فامیلی‌اش، حجت‌الاسلام فلاحیان وزیر اطلاعات دولت هاشمی را به اذهان متبادر می‌کرد، پس از تکمیل مراحل ثبت‌نام و هنگام خروج از ساختمان وزارت کشور گفت که بنده همین الان هم به صورت مجانی و رایگان بیماران خود را معالجه می‌کنم و اگر رئیس‌جمهور هم شوم باز به این کار ادامه می دهم.

منبع: تسنیم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.