سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

رشد فعالیتهای اقتصادی مهمترین دستاورد یک پروژه گردشگری است

شهردار رودهن گفت: رشد فعالیتهای اقتصادی به عنوان مهمترین دستاورد و هدف یک پروژه گردشگری به حساب می آید.

حمید محرمی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: صنعت توریست از نظر درآمدی و قیمتی بسیار کشش پذیر است و توسعه جاذبه گردشگری در شهر استقبال افراد مختلف جوامع را به همراه خواهد داشت.

وی ادامه داد: با توجه به زیرساختهای موجود در رودهن برای این شهر افق گردشگری و توریستی با محوریت های علمی و فرهنگی مدنظر قرار گرفته است.

محرمی اضافه کرد: مشخص کردن جایگاه و نقش گردشگری در توسعه و رشد اقتصاد شهری مؤثر است و از صنایع بزرگ شغل آفرین محسوب می شود.

شهردار رودهن تصریح کرد: رشد فعالیتهای اقتصادی به عنوان مهمترین دستاورد و هدف یک پروژه گردشگری به حساب می آید و صنعت توریست از نظر درآمدی و قیمتی بسیار کشش پذیر است و توسعه جاذبه گردشگری در شهر استقبال افراد مختلف جوامع را به همراه خواهد داشت.

وی ادامه داد: در دهه های اخیر بحث گردشگری و توریستی به عنوان لوکوموتیوی برای رشد اقتصادی یک شهر یا منطقه عمل می کند و سایر فعالیتها را نیز تحت تأثیر قرار می دهد.

محرمی اضافه کرد: امروزه گردشگری به عنوان یک صنعت شغل آفرین به شمار می آید که موجب افزایش سرمایه در کشور یا شهر می شود که این صنعت ارتباط مستقیمی با ایجاد اشتغال دارد، زیرا جذب گردشگر موجب افزایش سرمایه شهر و ایجاد مشاغل متنوع و جدید در آن می شود./س


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.