سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

پرداختن به بخش معادن افزایش تولید و درآمد داخلی کشور را در بر خواهد داشت

رئیس اداره نظارت و بهره‏ برداری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران گفت: پرداختن به بخش معادن در ایران اسلامی، افزایش تولید و درآمد داخلی کشور را در بر خواهد داشت.

محمود خرسند در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: این موضوع در شرایط کنونی که تحریم‏ها و فشارهای اقتصادی دشمنان در کشور تشدید پیدا کرده راه گشا است.

وی ادامه داد: در آخرین بخشنامه ابلاغی دولت در روز 27 اسفند‌ماه سال 91، شرح وظایفی برای فعال کردن معادن غیرفعال و راکد تعریف شده که جز با همکاری و تعامل همه دستگاه‏ها محقق نمی‏شود.

رئیس اداره نظارت و بهره ‏برداری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران همچنین با اشاره به لزوم احصای پتانسیل‏های موجود در مناطق مختلف کشور افزود: باید همه ارگان‏های متولی دست به دست هم دهند و در صورت وجود قابلیت‏های معدنی در یک منطقه، مشکلات آن را از سر راه بردارند.

خرسند تصریح کرد: شرایط کنونی اقتصادی و به ویژه مواجهه با انواع و اقسام فشارها و تحریم‏ها بر لزوم انجام این امر، اعلام ظرفیت‏ها در هر منطقه و برطرف کردن مشکلات آنها افزوده است.

رئیس اداره نظارت و بهره ‏برداری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران از تدوین نقشه پراکندگی پتانسیل معادن در نقاط مختلف استان تهران خبر داد و گفت: وجود دیدگاه تعاملی بین مسئولان دستگاه‏های متولی، راهگشای افزایش تولید و اشتغال‏زایی در کشور است./س


برچسب ها: معادن ، تولید ، درآمد ، تحریم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.