سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

غنوشي خطاب به سلفي‌هاي وهابي :

جهاد جايش در فلسطين است نه در تونس

راشد غنوشی رهبر جنبش النهضه تونس گروههای سلفی مسلح را گروههای گمراه و گمراه کننده توصیف کرد و گفت فلسطین ،عرصه جهاد است و تونس جای جهاد نیست .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران  راشد غنوشی رهبر جنبش النهضه تونس گروههای سلفی مسلح را گروههای گمراه و گمراه کننده توصیف کرد و گفت فلسطین ،عرصه جهاد است و تونس جای جهاد نیست .

پایگاه اینترنتی خبری نهرین نت عراق با اعلام این خبر افزود : راشد غنوشی در پی افزایش خطر گروههای سلفی و بر ملا شدن فعالیتهای مسلحانه آنها، اقدامات تروریستی گروههای سلفی وهابی را محکوم و با دعوتها برای « جهاد » بر ضد « یک ارتش مسلمان » مخالفت کرد .

غنوشی گفت :« کسی که می خواهد جهاد کند جهاد در فلسطین است».

غنوشی نبرد با ارتش را « اقدام گروهی که گمراه و گمراه کننده است » توصیف کرد .

غنوشی در اظهاراتی که در پایگاه اینترنتی رسمی النهضه در فیسبوک منتشر شده است گفت :« از همه جوانان می خواهیم یقین داشته باشند نبرد با مسلمان ، جنایتی است که از هر جنایتی بالاتر است ».

یک منبع امنیتی تونسی پیشتر گفته بود دو نفر از نیروهای امنیتی از گارد مرزی بر اثر انفجار مین زخمی شدند، گفته می شود افراد مسلح این مین را در منطقه کوهستانی شعانبی کار گذاشته بودند.

وی افزود این حادثه چهارمین حادثه در نوع خود است که به زخمی شدن شماری از نظامیان منجر شده است . نظامیان از چند هفته پیش افراد مسلح مظنون را تعقیب می کنند.
برچسب ها: فلسطین ، النهضه ، مسلح ، تروریست
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.