سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ادامه حملات انفجاري و تروريستي در عراق

منابع امنيتي در عراق اعلام کردند در حملات جداگانه که در اين کشور روي داد، هفت نفر از جمله يک افسر پليس کشته شدند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از  خبرگزاري فرانسه ؛ يک منبع در وزارت کشور عراق با اعلام اين خبر افزود : افراد مسلح ناشناس با سلاح مجهز به صدا خفه کن دو نفر را در محله الصناعي در منطقه البياع در غرب بغداد ترور کردند. منابع بيمارستاني نيز از کشته شدن دو نفر و زخمي شدن يک نفر ديگر در اين حمله خبر دادند.  

يک افسر پليس نيز گفت : افراد مسلح ناشناس علي العبيدي يکي از نامزدهاي انتخابات و يک پليس را در خودرويي غيرنظامي در روستاي الجيزاني در شمال بعقوبه ترور کردند. العبيدي به عنوان نامزد ائتلاف دولت قانون به رهبري نوري المالکي نخست وزير عراق در انتخابات شوراهاي استاني که ماه گذشته برگزار شد، شرکت کرده بود.  

يک منبع در پليس فلوجه نيز اعلام کرد : افراد مسلح ناشناس يک افسر پليس را در منطقه الرساله در مرکز فلوجه ترور کردند. يک منبع در پليس موصل نيز گفت : در انفجار بمب در خودرو ثنا المسعودي عضو شوراي استاني نينوا و رئيس کميته سرمايه گذاري ، راننده اين خودرو کشته شد.اين منبع افزود اين انفجار در پارکينگ شوراي استاني نينوا رخ داد. در دو انفجار جداگانه در مرکز موصل نيز يک زن و يک نيروي پليس زخمي شدند.  افراد مسلح ناشناس همچنين با تيراندازي يک نيروي پليس را در منطقه الميدان در مرکز موصل ترور کردند. 

برچسب ها: حمله ، عراق ، مختلف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.