سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قهرمان اسبق تکواندو جهان قهرمان قهرمانان پاورليفتينگ

قهرمان اسبق تکواندو جهان و مربي تيم ملي تکواندو صاحب چهار مدال نقره و کاپ قهرمانان پاورليفتينگ شد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران: مجيد افلاکي دارنده نشان طلا مسابقات جهاني 1999 ادمونتون کانادا و مدال برنز مسابقات جهاني 1997 هنگ کنگ که سابقه چند ساله در تيم ملي تکواندو و موفقيت با اين تيم را دارد، با سرمربيگري رضا مهماندوست در تيم ملي بزرگسالان به عنوان مربي بدنساز تيم ملي همراه با وي مشغول به کار شد و با استعفاي وي از تيم ملي جدا شد.

افلاکي پس از جدايي از تيم ملي تکواندو فعاليتش در اين رشته را متوقف کرد و به رشته بدنسازي و پاورليفتينگ روي آورد.

وي در رقابت هاي پاورليفتينگ قهرماني آسيا که چند روز قبل در اهواز برگزار شد به چهار نشان نقره رسيد و کاپ قهرمان قهرمانان را از آن خود کرد.

مجيد افلاکي مربي و تکواندوکار اسبق تيم ملي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران عنوان کرد: براي نخستين بار در مسابقات پاورليفتينگ قهرماني آسيا شرکت کردم و خوشبختانه موفق شدم ثابت کنم به آنهايي که مي گفتند اگر افلاکي از تکواندو برود فراموش خواهد شد.

وي افزود: مسابقات قهرماني آسيا در اهواز در چهار رده سني نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پيشکسوتان برگزار شد و من در رده پيشکسوتان به اين عناوين رسيدم. براي حضور در اين رقابت ها 6 ماه بود که زير نظر مجتبي ملکي از قهرمانان و مربيان اين رشته و مربيان ديگري تمرين مي کردم.

افلاکي در پاسخ به مشکلات اين رشته در قياس با تکواندو گفت: هر رشته ورزشي سختي هاي خاص خود را دارد و نمي توان گفت که کداميک سخت تر از ديگري است.

وي در مورد برنامه آينده اش تصريح کرد: بعد از موفقيت در مسابقات قهرماني آسيا در پاورليفتينگ خود را براي مسابقات جهاني اين رشته در سال آينده آماده مي کنم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
فرهاد بختیاری
۰۱:۵۰ ۱۳ مهر ۱۳۹۴
آقای افلاکی غیر از ورزش در زمینه بحث اخلاقی هم فرد بسیار شاخص و محترمی میباشند..