سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شبکه تلويزيوني روسيا اليوم :

آتش جمرايا اسرائيل را خواهد سوزاند !

"لقاء شحاده" خبرنگار شبکه تلويزيوني روسيا اليوم در دمشق تأکيد کرد آتشي که رژيم صهيونيستي در سوريه برافروخت، دامنگير اين رژيم خواهد شد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني روسيا اليوم؛ به نظر مي رسد پيامدهاي حمله اسرائيل به سوريه، پايان نخواهد يافت. به نظر مي رسد آتش جمرايا و ديگر مراکزي که هدف موشک هاي اسرائيل قرار گرفت تا زماني که دست کسي را که اين آتش را برافروخته بود نسوزاند، خاموش نخواهد شد.

"فيصل المقداد" معاون وزير امور خارجه سوريه تاکيد کرد آمريکا از قبل از حملات اسرائيل اطلاع داشته است. المقداد غرب به ويژه آمريکا را مسئول آنچه در سوريه رخ مي دهد دانست و به اسرائيل هشدار داد پاسخ مناسبي به اين رژيم داده خواهد شد.

"محمد الشعار" وزير کشور سوريه هم در سخنراني خود در مراسم گراميداشت خانواده هاي قربانيان نيروهاي امنيت داخلي، بر روابط نزديک گروههاي مسلح و اسرائيل تاکيد کرد. 

در ادامه اين گزارش پس از پخش بخشي از سخنان "محمد الشعار" آمده است: شخصيت ها و اعضاي گروهها و احزاب سوري هم تجمع اعتراض آميزي در برابر سفارت ترکيه در دمشق برگزار کردند. شرکت کنندگان در اين تجمع سياست هاي رجب طيب اردوغان نخست وزير ترکيه عليه سوريه را محکوم کردند. 



برچسب ها: آتش ، جمرایا ، سوریه ، اسرائیل ، حمله
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.