سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست بنیاد نخبگان استان یزد و کرمان منصوب شد

قاسم امیریان به عنوان سرپرست بنیاد نخبگان استان یزد و حسین توکلی الله آبادی سرپرست بنیاد نخبگان استان کرمان منصوب شدند.

به گزارش خبرنگار  علمي باشگاه خبرنگاران: با حکم سلطان خواه ، سرپرست بنیاد نخبگان استان یزد و کرمان منصوب شد. 

طی این حکم؛ قاسم امیریان، حسین توکلی الله آبادی به ترتیب سرپرست بنیاد نخبگاهن استان یزد و کرمان منصوب شدند.
 
نظر به ضرورت و تهیه و تحصیل شکوفایی و ثمر بخش نخبگان در استان یزد و کرمان و ایجاد تقویت همفکری و همکاری میان نخبگان و مسئولان آن استان و با توجه به مراتب علمی تعهد و کارآمدی که از آن برخوردارید جنابعالی را به عنوان سرپرست بنیاد نخبگان استان یزد و کرمان منصوب می نماییم.
 
قاسم امیریان که مدرک کارشناسی خود را در رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه امیر کبیر و مدرک کارشناسی ارشد را در رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه تربیت مدرس دریافت کرده و در سال 1387 به کسب درجه دکتری در رشته مهندسی مکانیک نایل گردید.  
 
هم اکنون دکتر قاسم امیریان عضو هیئت علمی گروه مهندسی مکانیک دانشگاه یزد است و بیش از این در سمت رئیس دفتر استعدادهای درخشان دانشگاهیان مدیر گروه مهندسی مکانیک دانشگاه یزد در حال انجام بوده است.  
 
همچنین حسین توکلی الله آبادی مدرک کارشناسی خود را در رشته استخراج معدن از دانشگاه تهران و مدرک کارشناسی ارشد در استخراج معدن را از همین دانشگاه دریافت کردو در سال 1389 به کسب درجه دکتری ژئو‌مکانیک نا‌یل گردید.
 
هم اکنون دکتر توکلی الله آبادی عضو هیأت علمی در دانشگاه کرمان است و پیش از این در سمت ریاست دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه کرمان مدیر کل دفتر و نظارت ارزیابی و سنجش دانشگاه کرمان در حال انجام وظیفه بوده است. /ع2   
برچسب ها: نخبگان ، مهندسی ، استخراج
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.