سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجمع حاميان نظام سوريه در پاريس

شمار زيادي از مردم فرانسه در حمايت از دولت سوريه و مخالفت با حمايت خارجي از شورشيان داخلي اين کشور راهپيمايي کردند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني پرس تي وي ؛ در پي حملات هوايي اخير اسرائيل به سوريه و نيز بحث هايي که برخي مسئولان آمريکايي درباره لزوم حمايت از شورشيان سوري مطرح مي کنند، شماري از مردم پاريس در اعتراض به اين موضع گيري ها راهپيمايي کردند.

يکي از افراد شرکت کننده در اين اقدام اعتراضي گفت:«راهپيمايي امروز مانند گذشته شامل سوري ها، عرب ها و حتي فرانسوي ها است. ما به اينجا آمده ايم تا به اقدامات وحشيانه سلفي ها و اسرائيلي ها اعتراض کنيم. ما شاهد کشته شدن شمار زيادي از مردم سوريه از جمله زنان و کودکان به دست اين نيروهاي سلفي بوده ايم. آنها حتي به مکان هاي مقدس هم رحم نمي کنند».

يک شرکت کننده ديگر گفت:«ما ياد شهداي خود را گرامي مي داريم؛ کساني که جان خود را براي کشور فدا کردند. امروز کساني که کشور و مردم ما را هدف حمله قرار داده اند، دست راست صهيونيست ها و آمريکايي ها هستند. زنده باد سوريه،  زنده باد ارتش سوريه و زنده باد دوستان سوريه که از مردم اين کشور حمايت مي کنند».

تظاهرکنندگان در کنار برج ايفل گردهم آمدند و شعارهايي عليه آمريکا وغرب به علت ادامه حمايت از شورشيان و نيز سکوت در برابر اقدام تهاجمي اسرائيل عليه سوريه سر دادند.معترضان هم چنين به هتک حرمت مکان هاي مقدس در سوريه اعتراض و از برخورد رسانه هاي آمريکا با بحران اين کشور عربي انتقاد کردند.


برچسب ها: سوریه ، پاریس ، تجمع
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.