سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد/

راه اندازی 12 رشته جدید در دانشگاه پیام نور استان چهارمحال و بختیاری

رئیس دانشگاه پیام نور استان چهارمحال و بختیاری گفت: در صورت موافقت سازمان مركزی، 12رشته جدید در مقطع كارشناسی و ارشد در دانشگاه پیام نور استان چهارمحال و بختیاری راه اندازی می شود.

حجت الاسلام محمود شیخ الاسلامی، در گردهمایی گرامیداشت استادان دانشگاه پیام نور استان چهارمحال و بختیاری در سالن اجتماعات مجتمع لاله شهركرد افزود: از این تعداد هشت رشته برای مقطع كارشناسی است كه با دائر شدن سه رشته روان شناسی، زمین شناسی و الهیات فلسفه و كلام موافقت شده است.
وی اظهار داشت: حقوق، اقتصاد، مدیریت دولتی و علوم اجتماعی نیز از رشته های درخواست شده در مقطع كارشناسی ارشد است كه مسوولان دانشگاه در حال پیگیری راه اندازی این رشته ها هستند.
حجت الاسلام شیخ الاسلامی، از برگزاری آزمون های الكترونیكی و بدون كاغذ در مراكز و واحدهای پیام نور این استان در سال جاری خبر داد و اظهار داشت: بیشتر مراكز و واحدها ی استان چهارمحال و بختیاری برای برگزاری آزمون الكترونیكی و ارائه 20 تا 40 واحد سیستم برای هر آزمون اعلام آمادگی كرده اند.
رئیس دانشگاه پیام نور استان چهارمحال و بختیاری تصریح كرد: بر اساس ارزیابی روسای برگزار كننده آزمون دانشگاه های پیام نور كشور، دانشگاه این استان از معدود دانشگاه های پیشرو در زمینه ارائه گزارش روزانه برگزاری آزمون ها در سال های گذشته بوده است.
وی گفت: به اعتقاد مسئولان دانشگاه پیام نور كشور، دانشگاه های استان چهارمحال و بختیاری، امن ترین محیط و بی حاشیه ترین دانشگاه پیام نور كشور از نظر مسایل انضباطی است.
حجت الاسلام شیخ الاسلامی، با اشاره به اینكه هم اكنون 45 هزار دانشجو در استان چهارمحال و بختیاری مشغول به تحصیل هستند افزود: 21 هزار نفر از این تعداد در دانشگاه های پیام نور مشغول به تحصیل هستند. /س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
nasim
۱۴:۱۹ ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳
با تشکر