سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

این شیرهای سیری ناپذیری از جام:

از قهرمانی های متوالی در لیگ تا 4 دوره قهرمانی جام حذفی

این سپاهان اصفهان نه فقط امسال بلکه سالهاست از مدعیان اصلی جام در فوتبال داخلی کشور محسوب می شود، شیرهای زردی که خوب کار می کنند و خوب هم نتیجه می گیرند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران سپاهانی ها امسال اگرچه نتوانستند قهرمان لیگ برتر شوند اما نشان دادند هنوز هم در قهرمان شدن استعداد خوبی دارند.

سپاهانی ها با برد مقابل پرسپولیس و کسب جام، برای چهارمین بار قهرمان رقابت های جام حذفی شدند. شاگردان کرانچار که پا به پای استقلال برای صدرنشینی در لیگ برتر جنگیده بوده در نهایت به بالا بردن جام حذفی راضی شدند.

سپاهان در فصل های 83-82 و 85-84 و 86-85 و امسال قهرمانی در این جام را تجربه کردند.

سپاهانی ها حتی اگر در این جام برنده نمی شدند هم با کسب رتبه دوم در جدول لیگ برتر سهمیه آسیایی را کسب کرده بودند.

سپاهانی ها در سالهای اخیر همواره از مدعیان اصلی فوتبال کشور بوده اند آنها امسال عملکرد بد خود در جام حذفی فصل گذشته را جبران کردند.

سپاهانی ها در فصل 81-80 و 82-81 به نیمه نهایی جام حذفی رسیدند.

در فصل 83-82 و 85-84 و 86-85 و 92-91 قهرمان جام حذفی شدند.

در فصل 84-83، 88-87 و 89-88 به مرحله یک هشتم نهایی راه پیدا کرد و در فصل های 87-86 و 90-89 نیز تا مرحله یک چهارم نهایی پیش آمدند.

شاگردان کرانچار، این شیرهای طلایی اگرچه در مسابقات آسیایی چندان خوب نتیجه نمی گیرند و امسال هم در مرحله گروهی حذف شدند اما همواره به عنوان یکی از تیم های با برنامه و قوی و منظم کشورمان مطرح بوده اند.

چه بسا اگرچه مشکلات و حاشیه های به وجود آمده در ابتدای فصل و رفتن بسیاری از مهره های از این تیم رخ نمی داد سپاهانی ها می توانستند امسال هر 2 جام را به نام خود ثبت کنند و توانمندی های خود را بیش از پیش به رخ اهالی فوتبال بکشند.

سپاهانی که سه سال متوالی قهرمان لیگ شده بودند امسال جایش را به استقلال داد اما با کسب جام حذفی هنوز شعار "حالا، حالا ها قهرمانیم" خود را ادامه می دهند./زر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.