سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان/

تخريب اماکن مقدسه نشانه ناتواني دشمن است

مديرکل تبليغات اسلامي استان زنجان تخريب امکان مقدسه را نشانه عجز و ناتواني دشمن عنوان کرد.

 

به گزارش  خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ،مديرکل تبليغات اسلامي استان زنجان با بيان اين مطلب گفت:اين تخريب ها نه تنها اسلام را تضعيف نمي کند بلکه توسعه اسلام ناب را به دنبال دارد.

حجت الاسلام علي دشتکي با اشاره به اينكه اهانت دشمنان به مرقد مطهر حجر بن عدي يک کار وحشيانه و غيراخلاقي است افزود: دشمن با کار زشت و ناپسندي که انجام داد ، عزت و عظمت اهل بيت و ائمه اطهار (ع) را در بين مسلمانان بيشتر از اين کرده و بر دوستداران اين بزرگواران افزوده است ، چرا که مسلمانان هميشه بر امامان و صحابه پيامير اکرم (ص) ارادت داشتند

مديرکل تبليغات اسلامي استان زنجان ادامه داد: در طول تاريخ از اين گستاخي ها زياد به ثبت رسيده است که هرگز از حافظه تاريخ پاک نمي شود.

حجت الاسلام دشتکي با اشاره  به جبهه حق و باطل اظهار كرد: امروز اين کار زشت و غير انساني دشمن از اقدامات جبهه باطل است چرا که دشمن هرجا فرصت کند در اين جبهه ضربه خود را به اسلام مي زند و هرگز هم موفق نمي شود.

وي تصريح كرد: صهيونيست امروز با اين کارهاي زشت خود چهره اسلام در جهان را کمرنگ نمي کند بلکه چهره وقحيانه خود را نشان مي دهد و بايد از اين کار خود شرم کند.

مديرکل تبليغات اسلامي استان زنجان يادآور شد: صهيونيست دشمن واقعي مسلمانان است و هيچ موقع از اقدامات زشت و ناپسند خود دست بر نمي دارد.

حجت الاسلام دشتکي اضافه کرد: صهيونيست با سرکردگي آمريکا، اسرائيل و انگليس مي خواهد بين قوميتها، مذاهب و عقايد تفرقه افکني کند ولي هرگز موفق نمي شود و آنها را به جان هم بيندازد تا به اهداف شوم خود برسد ولي مسلمان با شجاعت و وحدتي که دارند از اين اقدامات رعب و وحشتي ندارند و در تقويت جبهه حق جان خود را فدا مي کنند.

وي  با اشاره به اينكه هميشه اهل بيت و ائمه اطهار مورد گستاخي هاي دشمنان قرار داشتند ادامه داد: هميشه مبارزه حق و باطل بوده است و اين کار دشمن چيز جديدي نيست ، چرا که از زمان خلقت بشراقدامات زشتي از دشمن (جبهه باطل ) به ثبت رسيده است .

مدير کل تبليغات اسلامي استان زنجان خاطر نشان كرد: امروز مسلمانان بايد در مقابل اين اقدامات وحشيانه دشمن وحدت خود را حفظ کنند و بر تقويت بصيرت و اعتقادات ديني خود بيفزايند چرا که دشمن هميشه اعتقادات مسلمانان را هدف شوم خود مي گيرد ولي موفق نمي شود./س

 

 

برچسب ها: تخریب ، اماکن ، مقدسه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.