سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شوهاني در گفتگو با باشگاه خبرنگاران عنوان كرد

ادامه جنايات وحشيانه رژيم صهيونيستي با چراغ سبز غرب

عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس با تاكيد بر اينكه رژيم غاصب صيهونيستي با چراغ سبز غرب قصد حمله به سوريه را دارد، گفت: حمايت و پشتيباني قدرت‌هاي غربي از رژيم منحوس صهيونيستي آنها را ترغيب به حمله مي‌كند.

"احمد شوهاني" نماينده مردم ايلام، شيروان، چرداول، ايوان و مهران در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران در واکنش به حمله رژيم غاصب صهيونيستي به سوريه و به‌کارگيري سلاح شيميايي و اورانيوم غني شده عليه اين كشور، گفت: حمله موشكي رژيم صهيونيستي به خاك سوريه اقدامي غيرقانوني و تجاوزكارانه است كه بايد از سوي مجامع بين‌المللي عليه آن برخورد جدي صورت گيرد.
 
وي با تاكيد بر اينكه رژيم غاصب صيهونيستي با چراغ سبز غرب قصد حمله به سوريه را دارد، افزود: حمايت و پشتيباني قدرت‌هاي غربي به‌ويژه آمريكا از رژيم منحوس صهيونيستي آنها را ترغيب به حمله مي‌كند بنابراين باتوجه به‌ اينكه نهاد‌هاي بين‌المللي تحت سيطره آمريكا و لابي صهيونيستي هستند، هيچ‌گونه اقدامي عليه اين جنايات صورت نخواهد گرفت.
 
شوهاني تصريح كرد: سكوت كشورهاي عربي در مقابل جناياتي كه در سوريه اتفاق مي‌افتد بسيار ناراحت كننده است چراكه اين كشورها از لحاظ فرهنگي، ديني، زبان، جغرافيايي و... با سوريه نزديكي‌هاي زيادي دارند.
 
عضو كميسيون امنيت ملي خانه ملت با تاكيد براينكه رژيم صهيونيستي به دنبال افزايش تنش و ناآرامي در منطقه است، اظهار داشت: اين رژيم منحوس در تلاش است كشورهاي منطقه را به جان هم بيندازد تا چند دستگي‌هاي قومي، آشفتگي و ناامني را گسترش دهد.
 
نماينده ايلام درمجلس در پايان خاطر نشان كرد: ايجاد تنش، تضيف كشورهاي منطقه و تداوم بحران سوريه از جمله اهدافي است رژيم صهيونيستي آن را دنبال مي‌كند.
 
انتهاي پيام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.