سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه/

پیش‌بینی تولید 34 هزار و 800 تن گوشت قرمز در کرمانشاه

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه، گفت: پیش‌بینی می‌شود امسال میزان تولیدات گوشت قرمز استان به 34 هزار و 800 تن برسد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،مهندس «بهرام خانی»، منطقه‌ی کرمانشاه، میزان تولید گوشت قرمز در استان کرمانشاه را در سال گذشته 31 هزار و 800 تن دانست و پیش‌بینی کرد میزان تولید گوشت قرمز در استان امسال به 34 هزار و 800 تن برسد.

به گفته‌ی وی، جمعیت دامی استان کرمانشاه چهار و نیم میلیون واحد دامی است که از این رقم سه میلیون واحد دام سبک و یک و نیم میلیون واحد دامی سنگین نظیر گاو و گاومیش است.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه افزایش راندمان لاشه و بهبود مدیریت در واحدهای پرورش دام را از اقدامات لازم در راستای افزایش میزان تولیدات در چشم انداز برنامه توسعه برشمرد و افزود: تامین نیازهای علوفه‌ای واحدهای پرواربندی، بهبود وضعیت جایگاه نگهداری دام و کمک به توسعه سیلوهای ذرت علوفه‌ای از دیگر اقدامات در راستای افزایش میزان تولیدات گوشت قرمز استان در چشم‌انداز برنامه‌ی توسعه است.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه در ادامه ایجاد و توسعه پرواربندی صنعتی، روستایی و عشایری و ایجاد و توسعه واحدهای پرورش گوسفند صنعتی و نیمه صنعتی را در راستای افزایش میزان تولیدات گوشت قرمز استان ضروری ارزیابی کرد.

خانی با بیان این‌که هم‌اکنون در استان کرمانشاه دو میدان بهداشتی دام وجود دارد، ادامه داد: هم‌چنین در اکثر شهرستان‌های استان نیز میدان بهداشتی دام وجود دارد.

به گفته‌ی وی، هم‌اکنون در استان کرمانشاه 18 کارخانه‌ی تولید خوراک دام فعال است که ظرفیت سالانه این واحدها یک میلیون تن در سال است.

منبع:خبرگزاری ایسنا
برچسب ها: کرمانشاه ، گوشت ، قرمز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.