سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

يونسي در جمع خبرنگاران:

آيت‌الله هاشمي وارد صحنه شود، روحاني به نفع وي کنار مي‌کشد

وزير اطلاعات دوران اصلاحات گفت: اگر آيت‌الله هاشمي رفسنجاني وارد انتخابات رياست جمهوري شود به طور حتم حسن روحاني به نفع وي کنار خواهد کشيد.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران مستقر در وزارت کشور "علي يونسي" وزير اطلاعات دوران اصلاحات در ستاد انتخابات کشور در جمع خبرنگاران درباره حضور "آيت‌الله هاشمي رفسنجاني" در انتخابات رياست جمهوري گفت: دو روز پيش با هاشمي جلسه‌اي را داشتيم و وي در اين جلسه صراحتا گفت که در انتخابات رياست جمهوري حضور نخواهم داشت و نمي‌آيم.

وي افزود: در حال حاضر آيت‌الله هاشمي رفسنجاني از حسن روحاني به عنوان گزينه مورد نظر خود در انتخابات رياست جمهوري حمايت مي‌کند.

يونسي تصريح کرد: در صورت حضور آيت‌الله هاشمي در انتخابات رياست جمهوري به طور حتم حسن روحاني به نفع وي صحنه انتخابات را ترک خواهد کرد.

يونسي درباره اظهارنظر محمدرضا عارف مبني براينکه ما روحاني را اصلاح طلب نمي‌دانيم اظهارداشت: آقاي عارف شخصيت برجسته‌اي هستند اما نمي‌توان تنها وي را به عنوان معيار و شاخص اصلاح طلبان در نظر گرفت.

يونسي تصريح کرد: به طور حتم اصلاح طلبان مي‌توانند با درنظر گرفتن حضور روحاني در انتخابات پيش رو او را به عنوان گزينه نهايي در عرصه انتخابات رياست جمهوري معرفي کنند.

يونسي درباره تاييد صلاحيت حسن روحاني از سوي شوراي نگهبان اظهار داشت: روحاني فردي است که کارنامه درخشاني دارد و به طور حتم در انتخابات پيش رو از سوي شوراي نگهبان تاييد خواهد شد.

انتهاي پيام/

برچسب ها: احزاب ، کاندیدا ، انتخابات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.