سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه/

اهانت به مقدسات مسلمانان سبب وحدت بیش‌تر آنان می‌شود

امام جمعه شاهین‌دژ گفت: اهانت به مقدسات مسلمانان سبب وحدت و همدلی بیش از پیش مسلمانان می‌شود.

حجت‌الاسلام نقی باقری در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه ضمن محکومیت اقدامات بی‌شرمانه وهابیت در اهانت به مرقدهای مطهر «حجر بن عدی» و «جعفر طیار»، اظهار داشت: شیعه و سنی باید با حفظ اتحاد و همدلی در برابر توطئه‌های وهابیت خبیث ایستادگی کنند.

وی اعلام کرد: وهابیت و سلفی‌ها با اسلام ناب محمدی فاصله دارند تا جایی که علما و بزرگان اهل سنت نیز به صراحت انزجار خود را از این خبیثان بی دین اعلام می‌کنند.

وی با اشاره به جایگاه ممتاز «حجر بن عدی» در دنیای اسلام، تاکید کرد: این بزرگوار از فرماندهان سپاه اسلام در جنگ جمل و نهروان بود که در برابر فشارهای دشمنان وقت در هتاکی به امیرالمؤمنین (ع) دلیرانه مقاومت کرد که سرانجام خود و فرزندانش در مسیر پیروی از ولایت به شهادت رسیدند.

وی با اعلام اینکه امروزه دشمنان اسلام و ولایت بسیار وحشیانه‌تر از پیش عمل می‌کنند، تاکید کرد: دشمنان اسلام و ولایت با توهین به مقدسات مسلمانان به دنبال تزلزل اتحاد میان مسلمانان و پیگیری اهداف شوم خود در براندازی اسلام ناب محمدی در دنیای غرب‌زده امروز هستند.

باقری با تاکید بر لزوم برخورد قاطع علمای بزرگ اسلام و مجامع بین‌المللی علیه اقدامات شوم صورت گرفته، تصریح کرد: سکوت مجامع بین‌المللی در این رابطه، راه را برای اقدامات بی‌شرمانه دیگر در آینده علیه مسلمانان باز خواهد گذاشت./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.