سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

كرمانشاه/

رودخانه‌ی «آبشوران» خیابان می‌شود

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای استان کرمانشاه با بیان این‌که در صورت تامین اعتبار، عملیات ساماندهی رودخانه‌ی «آبشوران» کرمانشاه چهار سال دیگر به پایان می‌رسد، گفت: می‌توان از پتانسیل رودخانه‌ی «آبشوران» و ساخت خیابان بر روی آن، برای برطرف کردن مشکلات ترافیکی استفاده کرد.


به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران دکتر «محمد کهریزی»  در خصوص آخرین وضعیت ساماندهی آبشوران کرمانشاه، گفت: ساماندهی آبشوران از ابتدای سال پیش به شرکت آب منطقه‌ای سپرده شد و به علت تغییر طرح آن، عملیات اجرایی با چندماه تاخیر و از اواخر سال پیش آغاز شد.

وی اظهار کرد: قرار بود ساماندهی آبشوران فقط شامل بستن سطح آن باشد، اما با تغییراتی که در طرح اعمال شد علاوه بر پوشاندن سطح، یک خیابان سراسری طولی از ارتفاعات جنوب شهر تا کمربندی شرقی بر روی آن احداث می‌شود.

به گفته‌ی این مقام مسوول، هم‌اکنون عملیات اجرایی طرح در سه بخش حد فاصل بزرگراه اسلام آبادغرب و میدان آزادگان، حد فاصل میدان وزیری و میدان جلیلی هم‌چنین قطعه‌ی منتهی به رودخانه‌ی قره‌سو و سد لاستیکی کرمانشاه در حال انجام است.

کهریزی خاطرنشان کرد: قطعه‌ی نخست 10 درصد و دو قطعه‌ی دوم نیز هر یک پنج درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان کرمانشاه با اشاره به این‌که در برخی مناطق کار تملک و تخریب ساختمان‌ها و در برخی مناطق دیگر کار بتن‌ریزی نیز انجام شده است، افزود: می‌توان از پتانسیل رودخانه‌ی آبشوران و ساخت خیابان بر روی آن، برای برطرف کردن مشکلات ترافیکی استفاده کرد.

وی اعتبار پیش‌بینی شده برای ساماندهی «آبشوران» را 200 میلیارد تومان دانست و یادآور شد: این رقم در طول اجرای طرح قابل تغییر است و تاکنون 10 میلیارد تومان از آن تخصیص داده شده است./ج1


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.