سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

رقابت گلف‌بازان قمی برای اعزام به مسابقات جهانی آلمان

رئیس هیئت گلف استان قم از آغاز رقابت گلف‌بازان قمی با حریفان خود در پیکارهای مینی گلف قهرمانی کشور برای کسب مجوز همراهی تیم ملی در مسابقات جهانی خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، علویون افزود : به منظور شناخت ترکیب تیم ملی مینی گلف کشورمان برای حضور در پیکارهای جهانی گلف مسابقات مینی گلف قهرمانی کشور برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: مسابقات قهرمانی کشور در رشته مینی گلف با حضور نفرات برتر مینی گلف از استان‌های سراسر کشور و در بخش آقایان از امروز به میزبانی هیئت گلف استان اردبیل برگزار می‌شود و از قم نیز بهترین‌های حال حاضر این رشته حضور دارند.

رئیس هیئت گلف استان قم یادآور شد: بر اساس برنامه ریزی فدراسیون گلف، این مسابقات با حضور مسعود ایمن دبیر انجمن مینی گلف و نظارت و داوری خاطره بهمن پور به انجام می‌رسد تا افراد برتر برای همراهی تیم ملی در مسابقات مینی گلف 2013 جهان انتخاب شوند.

وی اظهار داشت: برترین‌های مینی گلف جهان امسال در تلاش برای کسب عناوین برتر به میزبانی کشور آلمان با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت و تیم ملی ایران نیز به عنوان یکی از تیم‌های آسیایی راهی این مسابقات می‌شود./س

برچسب ها: قم ، رقابت ، گلف ، انتخابی ، اعزام ، مسابقات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.