سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با انعقاد تفاهمنامه ای در حاشیه جلسه هیأت دولت

آذربایجان غربی صاحب تیم فوتبال می شود

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی از انعقاد تفاهمنامه انتقال امتیاز یک تیم دسته اولّی فوتبال به استان خبر داد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، علی خلیلی در خصوص انتقال یکی از تیم های دسته یکم تحت پوشش وزارت صنعت، معدن و تجارت به استان گفت: این تفاهمنامه در حاشیه جلسه شب گذشته هیات دولت بین وزارت ورزش و جوانان، وزارت صنعت، معدن و تجارت و استانداری آذربایجان غربی منعقد شد.

وی اظهار کرد: این تفاهمنامه در راستای برآورده نمودن مطالبات دیرینه و به حق مردم استان و به خصوص جوانان بانشاط و پرشور برای داشتن یک تیم فوتبال در سطح اول فوتبال کشور و با پیگیری های مکرر جلال زاده استاندار و نیز رییس هیأت فوتبال استان منعقد شد.

وی اظهار کرد: شخص رییس جمهوری نیز در این مورد تاکید زیادی برای انجام اقدامات لازم و قانونی وزارتخانه های مربوطه در خصوص انتقال امتیاز تیم فوتبال به استان داشت.

خلیلی گفت: بر اساس توافق های به عمل آمده نخستین جلسه هماهنگی این تفاهمنامه در آینده نزدیک و با حضور محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان، مهدی غضنفری وزیر صنعت، معدن و تجارت و وحید جلال زاده استاندار آذربایجان غربی برگزار می شود و پس از انجام مراحل اولیه، اقدامات قانونی آن به مرحله اجرا درمی آید.

خلیلی گفت: این اداره کل در راستای اجرایی شدن مفاد تفاهمنامه تمام تلاش و توان خود را به کار می بندد که این امر مهم به زودی در استان اتفاق بیفتد.

وی اظهار کرد: استان آذربایجان غربی ظرفیت های بالفعل و بالقوه ای در اختیار دارد و مطمئنا با حضور یک تیم فوتبال در این استان بسیاری از استعدادهای این منطقه بالفعل خواهد شد.

وی ادامه داد: با تکمیل و بهره برداری از استادیوم 15 هزار نفری فوتبال ارومیه امکان میزبانی رقابت های لیگ کشوری را خواهیم داشت.

خلیلی گفت: وزیر ورزش و جوانان در بازدیدی که عصر روز یکشنبه از زمین چمن مصنوعی هاکی نقده و ورزشگاه 15 هزار نفری ارومیه داشت، امکانات و ظرفیت های موجود در استان را بسیار خوب و ارزنده ارزیابی کرد.

وی در خصوص طرح های ورزشی نیمه تمام استان گفت: در نظر داریم با تسریع در روند اجرایی پروژه های عمرانی، با تامین اعتبارات لازم برخی از این طرح ها تا پایان خرداد ماه امسال به بهره برداری برسند./زر

برچسب ها: اذربایجان ، فوتبال ، غربی ، تیم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.