سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد/

بهره برداری از 26 پروژه بزرگ تا پایان دولت دهم در استان چهارمحال و بختیاری

استاندار چهارمحال و بختیاری، از بهره برداری 26 پروژه بزرگ تا پایان دولت دهم در استان چهارمحال و بختیاری خبر داد.

علی اصغر عنابستانی، در جمع مدیران دستگاه های اجرایی استان چهارمحال و بختیاری گفت: 15 هزار واحد مسكن مهر با زیرساخت های مورد نیاز تا پایان دولت دهم به متقاضیان تحویل می شود.
وی افزود: 20 كیلومتر از محور ارتباطی شهركرد به سفید دشت، 19 كیلومتر از چهار خطه بن به آزادگان و آسفالت 200 كیلومتر از راه های روستایی استان چهارمحال و بختیاری تا پایان دولت دهم تكمیل و تحویل می شود.
عنابستانی اظهار داشت: فاز توسعه بیمارستان شهرستان لردگان، فاز توسعه بیمارستان آیت اله كاشانی شهركرد، مراكز درمان بسترهای شلمزار، بن و سامان، بیمارستان های مالخلیفه و چلگرد نیز تا پایان دولت به بهره برداری می رسد.
استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: بزرگترین پل زیر قوسی خاورمیانه بر رودخانه سد كارون 4 نیز تا پایان دولت، تكمیل و جاده شهركرد به ناغان و خوزستان نیز بازگشایی می شود.
وی، سالن آمفی تئاتر و استخر و سالن چند منظوره ایثارگران استان چهارمحال و بختیاری، سالن دو میدانی تارتان بروجن، مجتمع فرهنگی هنری شهركرد، طرح آبیاری اراضی سه هزار هكتاری شهر سودجان شهرستان شهركرد و هتل بروجن را از دیگر پروژه های قابل بهره برداری در دولت دهم عنوان كرد.
عنابستانی تاكید كرد: مطالعه طرح جامع پسماند  استان چهارمحال و بختیاری، باید هرچه زودتر تكمیل و طرح آمایش سرزمینی این استان نیز باید عملیاتی شود، همچنین مشكلات پتروشیمی شهرستان های لردگان و بروجن نیز باید حل شود و طرح پرتو دهی گاما نیز سرعت بخشی شود.
استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: با توجه به اینكه آغاز عملیات اجرایی سدهای بازفت و لیرو تاثیر مستقیمی بر اقتصاد این استان دارد، عملیات اجرایی این دو سد نیز باید تا پایان دولت دهم شروع شود./س
برچسب ها: پروژه ، دولت ، چهارمحال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.